Leo1

Nieuwe kaart 975

90 posts in this topic

Vandaag de nieuwe kaart 9.75 binnen gehaald en probleemloos geïnstalleerd.

Edited by Leo1

Ik wacht even tot vanavond met downloaden, want ik kan vanmiddag nog een rit krijgen en dan is het niet fijn (omdat ik meteen de deur uit moet) om de Go 1005 af te koppelen (zit ik zonder kaart)wink.png

(En bij mijn reserve Tomtom...de One XL Live...is Live helaas afgelopen dus geen file meldingen meer.)

Maar hoop nu wel dat ze de nieuwe Ring A9 bij BH dorp erop ingetekend hebben (dus A9 van Alkmaar/Haarlem richting Amsterdam)....zou nog mooier zijn als die dan ook meteen geactiveerd is....dat merk ik morgen dan wel.

(voor mij geen probleem, ik ken de situatie daar wel.....maar vooral voor degenen die onbekend zijn op dit stuk snelweg)

Ik wacht even tot vanavond met downloaden, want ik kan vanmiddag nog een rit krijgen en dan is het niet fijn (omdat ik meteen de deur uit moet) om de Go 1005 af te koppelen (zit ik zonder kaart)wink.png

(En bij mijn reserve Tomtom...de One XL Live...is Live helaas afgelopen dus geen file meldingen meer.)

Maar hoop nu wel dat ze de nieuwe Ring A9 bij BH dorp erop ingetekend hebben (dus A9 van Alkmaar/Haarlem richting Amsterdam)....zou nog mooier zijn als die dan ook meteen geactiveerd is....dat merk ik morgen dan wel.

(voor mij geen probleem, ik ken de situatie daar wel.....maar vooral voor degenen die onbekend zijn op dit stuk snelweg)

Op mijn Iphone met 975 kaart is dat al wel het geval.

Hier geen kaart aangeboden terwijl ik wel lifetime maps heb.

Vreemd.

Hebben meer mensen hem nog niet aangeboden gekregen?

Groeten, Leo

Hier wordt 975 ook nog niet aangeboden, hoop voor volgende week dan gelijk op vakantie.

Hij staat er hier inmiddels op, voorafgegaan door een nieuwe versie van TomTom Home.

Hier staat de v9.75 er nu ook op....ringweg A9 staat er nu wel op ingetekend, maar richting Amsterdam (A10) vanaf Haarlem/Alkmaar is de nieuwe ring om BH dorp nog niet geactiveerd.

Met Live aanwezig laat hij je nog steeds die oude reeds afgegraven afrit nemen....als je aangeeft de afgesloten weg niet te willen vermijden.

Nou ja, we rijden nu iig niet meer door de graslanden.crazy.gif

UPDATE : moest vanmorgen naar Duivendrecht en mijn Go 1005 nam keurig de nieuwe afslag om BH dorp heen...zag zelfs dat nu al de gehele A9 zoals hij gaat lopen ingetekend is.

Daardoor noemt hij nu wel afslagen die er nog niet zijn, maar je kunt er maar op 1 manier rijden....dit had natuurlijk bij de vorige versie (9.70) er al op moeten staan...maar het zij ze vergeven. wink.png

Wel 2 update's gehad net, op de Trucker 6000 maar helaas nog niet een nieuwe kaart......

Even een UPDATE in mijn vorige bericht....over de nieuwe ring A9 om BH dorp.

heb zojuist de nieuwe kaart binnen gekregen maar mijn go1005 blijft nu bij het opstarten hangen dat raar scherm met de draaiende tandwielen.

Na een tijdje zegt hij dat hij mijn systeem gaat herstellen en dat doet ie ook.

Werkt weer normaal.

Hoe komt dat iemand enig idee?

jefken

Even een UPDATE in mijn vorige bericht....over de nieuwe ring A9 om BH dorp.

en, wat is die update Bram?

In bericht 8 hierboven van mij, Cor ! wink.png

Bram

ik heb de update wel binnen ,maar het lukt niet om hem op de tomtom 20 m te krijgen

Je hebt hem wel binnen maar krijgt hem niet op je TomTom. Waar gaat het dan fout welke melding krijg je ?

Hier voor de DURE excl.png  TomTom Go 6100 met lifetime update, (het zogenaamde paradepaardje blink.png ), vandaag nog steeds geen 975 kaart aangeboden gekregen.

Hoe zit dat TomTom, paradepaardjes moet je toch goed verzorgen.

Betalende klanten die de kaart aanschaffen hebben hem wel al binnen angry.png

Weet iemand of er een storing of ander probleem bij tomtom is 

Edited by Aadje12

Hier geen kaart aangeboden terwijl ik wel lifetime maps heb.

Vreemd.

Hebben meer mensen hem nog niet aangeboden gekregen?

Groeten, Leo

Hier voor de DURE excl.png  TomTom Go 6100 met lifetime update, (het zogenaamde paradepaardje blink.png ), vandaag nog steeds geen kaart aangeboden gekregen.

Hoe zit dat TomTom, paradepaardjes moet je toch goed verzorgen.

Betalende klanten die de kaart aanschaffen hebben hem wel al binnen angry.png

Hij komt echt wel hoor.

Ok Japii, als jij het zegt zal het wel zo zijn maar, ik vind dat een update gelijk beschikbaar moet zijn zodra die er is.

Daar is voor betaalt en dat is beloofd en dat maakt schuld crazy.gif

Ok Japii, als jij het zegt zal het wel zo zijn maar, ik vind dat een update gelijk beschikbaar moet zijn zodra die er is.

Daar is voor betaalt en dat is beloofd en dat maakt schuld crazy.gif

Je trekt nu al meteen de conclusie dat die kaart al beschikbaar is. Dat zal niet zo zijn, anders had je hem al binnen gekregen. 

Dit is wat TomTom aangeeft op hun site:

*Voor sommige kaarten is versie 9.75 nog niet beschikbaar. We streven ernaar om alle kaarten eind september te hebben uitgebracht. Je hoeft hiervoor geen contact op te nemen met de klantenservice. Zodra er een update beschikbaar is voor je kaart, wordt deze weergegeven bij je updates in MyDrive Connect of TomTom HOME.

Nog even geduld dus.

Edit:

Hieronder meer specifiek de mededeling voor de Europe 975 kaarten op de GOxxxx, die dus later uitgebracht worden.

What's new? Maps to be released later:

- All Camper and Truck maps
- Europe for GO6x00/6x0/6x, GO 5x00/5x0/5x, GO400
- USA/Canada/Mexico for Uconnect

NB: These maps will be released in mid/end Septemper. Maps for mobile apps are released a bit later, as always.

Edited by Jesco

Wel vreemd dat er in het my services overzicht bij mijn inhoud in MyDrve Connect , helemaal geen Europa kaart tussenstaat.

Maar wel 2 cryptische namen MUS.140.LT en MUS.160.LT

Edited by TifKag

en, wat is die update Bram?

In bericht 8 hierboven van mij, Cor ! :wink:

Bram

tja, beetje omslachtig maar nu zie ik het ook Bram. Kwestie van terug lezen

Hoi Bram, op de TTT zie ik dat onderstaand (nu nieuw) stuk is afgesloten. Klopt dat? Volgens mij zou dat nu open moeten zijn, zodat je de nieuwe afslag kunt nemen.

Screenshot_20160821-194239.png

Hoi Loek....nee, dat is een correcte weergave, die afslag met dat rode verkeersbord (verboden in te rijden) is de oude afslag naar BH dorp (je moet de bruine weg nemen, de nieuwe afslag BH dorp net naast het + en - teken).

Die oude afslag zal nooit meer open gaan....want BH dorp zal eerdaags, als de hele omleiding van de A9 gereed is, de geluidsschermen weghalen (waar wij nu nog richting Utrecht door BH dorp rijden) en dat oude stuk A9 zullen ze dan gaan weghalen...en wat ze er verder mee gaan doen met dat stuk grond weet ik nog niet.

Maar zover is het nog niet.wink.png

Ik ben overigens nu ook benieuwd hoe dat zit in de Bijlmer (Gaasperdammerweg) naar de A1 waar ze dit weekend mee bezig zijn geweest, staat al WEL ingetekend maar of het al actief is ?....dat merk ik komende week denk ik wel als ik die kant op moet.crazy.gif

Met Live aanwezig geeft hij nu wel aan dat de A1 bij Muiden is afgesloten....zal mij benieuwen hoe dat deze week gaat.wink.png

Je trekt nu al meteen de conclusie dat die kaart al beschikbaar is. Dat zal niet zo zijn, anders had je hem al binnen gekregen. 

PFFFFFFFFF Corne64

Ik weet dat ze er al zijn ja (vertrouwelijke bron binnen TT)

Dus geen conclusie maar een weetje.

Ook raar dat ze op my drive connect voor de hele wereld de 975 kaart al hebben behalve voor Europa.

En dan de manier waarop je reageer, een beetje denigrerend  zo van, niet zo zeuren.

Ik zit op hete kolen want ga zomenteen op vakantie naar Spanje en wil dat graag met de nieuwe kaart.

En als ik daar dan over wil zeuren dan doe ik dat want dat mag volgens mij ook op dit forum. angry.png

Edited by Aadje12