SRNA513006

SCDB flitspalen aan TomTom Go Mobile toevoegen

7 posts in this topic

Omdat de Nissan flitspalen en roodlichtcamera waarschuwingen in mijn nieuwe auto sterk verouderd zijn en ik deze niet verwijderd krijg heb ik mijn Samsung Galaxy S4 maar weer voorzien van de meest recente TomTom software (abonnement voor 3 jaar) en wil daarop nu de recente van SCDB.info afkomstige flitspalen opzetten.

Vroeger toen ik nog de normale TomTom apparaten gebruikte was dat voor mij gesneden koek maar nu zou ik niet weten waar ik de betreffende files Radar.ov2 (bmp) en Redlight.ov2 (bmp) in de Smartphone zou moeten plaatsen.

De Data van TomTom Go Mobile is uiteraard op de externe SD kaart geplaatst.

Kan iemand mij even op weg helpen?

OK bedankt, dat wist ik niet.

Begrijp ik nu goed dat als ik via de vermelde link de flitspalen download ik gratis over de Nerderlandse dan wel buitenlandse flitspalen van TomTom kan beschikken?

Als je, zoals jezelf aangeeft, een abonnement hebt genomen, hoef je geen flistpalen meer te installeren. Ze zijn ruimschoots aanwezig binnen het systeem.Je moet echter wel zoals Holyhead  zegt, beschikken over Dataverkeer. Welke overigens evenzeer vereist is voor de verkeersinformatie.

Zo Adriaantje, jij bent er nog steeds welk overigens ook voor Holyhead geldt.

Heb heel veel jaren jullie bijdragen met veel plezier gevolgd.

Ok, nu begrijp ik het, dus een dataverbinding moet beschikbaar zijn om de flitspalen in beeld te krijgen.

Helaas heb ik op mijn Smartphone geen Internetverbinding en zal dat zeker ook niet toepassen als ik binnenkort via Frankrijk naar Spanje rijd, dan maar geen flitspalen op mijn Smartphone.

Bedankt voor jullie reacties.

Smartphone op thetering zetten. Werkt als een speer. 

Kosten naar Spanje, hooguit een paar biertjes. De data stelt nl niks voor. Paar mb per dag rijden.