9 posts in this topic

Hebt u helemaal gelijk in.....met nieuwe versie op laptop uiteindelijk gelukt. Op een bepaalde leeftijd gaan sommige dingen niet meer zo vanzelfsprekend waardoor ik steeds minder elektronische apparaten koop; ik kom niet meer door de handleidingen heen. Begrijp ze niet. Zoals het Updaten van de Go 50 b.v.  Kaart heeft onvoldoende ruimte maar ik weet echt niet hoe ik Rusland en al die andere landen waar ik nooit kom eraf moet krijgen, toch echt  van alles uit de aanwijzingen geprobeerd. Maar goed, hier in de campagne in Frankrijk veranderen de wegen bijna niet.  Bedankt voor uw antwoord en een fijne zondag toegewenst

Die andere landen krijg je er ook niet af. Als je de volledige kaart van Europa kiest dan is er inderdaad onvoldoende ruimte. Dit is op te lossen door een 16GB micro SD kaartje te plaatsen en dan is er wel voldoende ruimte en wordt de volledige kaart op het SD kaartje gezet. Zonder SD kaartje is de beste keus is denk ik Europa met de gebouwen van Frankrijk. Dat zou moeten passen. Zelf gebruik ik Europa met de gebouwen van de BNL.

Hartelijk dank voor uw antwoord. Heb de oplossing gekozen die u aanraadde. gelukt! Beetje laat antwoord....kon niet inloggen....website wilde alsmaar niet. Fijne avond verder.

Lexnardus

Op 4-12-2016 om 12:12 zei holyhead:

Die andere landen krijg je er ook niet af. Als je de volledige kaart van Europa kiest dan is er inderdaad onvoldoende ruimte. Dit is op te lossen door een 16GB micro SD kaartje te plaatsen en dan is er wel voldoende ruimte en wordt de volledige kaart op het SD kaartje gezet. Zonder SD kaartje is de beste keus is denk ik Europa met de gebouwen van Frankrijk. Dat zou moeten passen. Zelf gebruik ik Europa met de gebouwen van de BNL.

Ik heb de Trucker 6000 met livetime kaarten en liveservice. Het vreemde is dat de truck versie weer geen gebouwen kent...... (ik gebruik altijd de 2D versie, misschien dat daar het probleem in zit?)

oké, zal ik eens omzetten dan, kijken of dit mooi is.

Ik ben nog een chauffeur die gewend is om van een kaart te lezen, en dan zie je het zelfde als in 2D. 3D is nogal wennen voor een oude "rot" :wink:

Heb hem ook meestal op 2D staan, zie je tenminste wat voor plaatsen je passeert en niet alleen het stukkie weg waar je op rijd op het moment. Alleen als het echt spannend word gaat hij tijdelijk op 3D.