XSBiker

Problemen na kaart update

12 posts in this topic

Na aankoop kaartupdate voor mijn TomTom Ryder ben ik gegevens in "Recente bestemming" kwijt.

Bij "Kronkelwegen" krijg ik nu andere trajecten als voor de update, veel meer grote wegen ondanks dat secundaire wegen op 100% staat ingesteld.

Niet leuk allemaal, had gedacht dat zo'n update het alleen maar aangenamer zou maken, niet dus.

Edited by XSBiker

En als je 'Spannende Route' doet? Dat zit op de 400 serie. Over welke Rider gaat het? Want de 400 heeft LifeTime kaarten. 

Urban Rider.

Spannende route kan ik alleen maar kiezen in MyDrive. (gebruik ik niet / weet niet hoe dat werkt.)

Gebruik mijn toestel enkel voor navigatie A naar B, ken er voor de rest niks van.

Helder. MyDrive icm de Urban gaat het niet werken. 

Alleen de 'nieuwe' toestellen, incl de Rider 400 serie werken met MyDrive. 

Je zou via MyDrive de spannende route wel op kunnen slaan als GPX, die je daarna weer moet ombouwen naar een .itn route. 

Dat de kronkelroute minder geworden is verbaasd mij wel. Als je inzoomt op de kaart (op het toestel) zie je dan ook wegen met stippeltjes erop geplaatst? En loopt de route daarover? Het lijkt dat TT die wil vermiden. Maar goed, dat is in de nieuwere types, maar ik hoor het graag. 

gr Marten 

PS Je kunt deze ook inruilen bij TT voor een 400 serie. Korting = 25%. Trek je de kaarten er ook vanaf, wordt het misschien een altenatief? 

Je bedoeld via de route demo ... zie geen weg met stippeltjes, de te volgen route (weg) is rood gekleurd en richting pijltje.

Nee, ik bedoel echt of er wegen op de route liggen die stippeltjes vertonen. Alsof het fietspaden zijn. 

Mooi. Maar helaas zou ik het dan ook niet meer weten. 

Behalve dan dat ik het op forum van TomTom zou vragen, want hier zitten niet veel motorrijders en het gps forum is 99% Garmin.

-> Dit forum: https://en.discussions.tomtom.com/vragen-over-legacy-producten-tomtom-home-485 

Dat is het NL deel, als je het Engelse deel neemt heb je en groter publiek. Maar in beide forums ze antwoorden vaak wel en hebben er ook verstand van. 

gr Marten 

Hij staat er al. Klik maar eens op recent discussions (knop bovenaan).

T ís een moderated forum, maw woorden postings worden pas geplaatst na een check. Of dat overal zo is weet ik niet. 

We gaan het zien.