BramvT

Kaartversie 9.90 is uit.

9 posts in this topic

de Go 5200 staat op dit moment (via Wifi) 2 kaarten te installeren....WE en de BNL.

Zal mij benieuwen hoe dat met de A9 en A1 (Muiden) zit...of er al het nodige geactiveerd is....dat merk ik straks vanzelf wel...want de kans is groot dat ik vanmiddag over de A9 moet.:wink:

Heb even gekeken voor je Bram, de A9 en knooppunt Badhoevedorp staan er nu helemaal goed op

En de situatie rond Diemen??? 

Helaas zal ik nog een maand moeten wachten tot er een nieuwe Truck kaart uit komt. Morgen zit ik rond Diemen......... Zal mij benieuwen????

Ben er niet geweest vandaag. Net even een route gepland via knooppunt Muiderberg maar daar gaat de afslag naar Almere nog naar rechts ipv naar links.

Gemiste kans nu weer drie maanden met foute informatie rijden, is maar goed dat er nog borden staan die de richting aangeven.

11 uur geleden zei Tulpie:

Heb even gekeken voor je Bram, de A9 en knooppunt Badhoevedorp staan er nu helemaal goed op

Klopt....zowel op de heen als terugweg over de A9 geweest en in beide richtingen is alles nu geactiveerd...en ik kwam via de Ring A10 naar de A9 toe en ook dat ging allemaal zoals het hoort.

De A1 heb ik nog niet gereden....maar dat is ook nog lang niet klaar daar bij Muiden.....ik las op de site van RWS dat richting Almere straks links aanhouden gaat worden (terwijl dat NU nog richting Amersfoort is)....dus dat zal nog wel een tijdje zo blijven vrees ik.

Logisch uiteraard dat Tomtom wacht tot daar alles gereed is.

Links aanhouden naar Almere en rechts naar Amersfoort is al enkele weken zo. Het had er dus wel al op mogen staan.

Ik had hier in de buurt een straat afgesloten vanwege werkzaamheden, de volgende dag was dat met mapshare aangepast,

kan dus snel gaan.

21 minuten geleden zei ArsLP:

Ja...je hebt helemaal gelijk Leo (zie ik nu pas).....maar dat moet ik dan even aan collega Holyhead vragen.....om dit topic te verplaatsen naar Kaarten, hij kan dat beter dan mij.... ik heb dit nieuwe forum nog niet zo goed door.:wink: