jefken

nieuwe kaart 9.90

9 posts in this topic

Heb zojuist een nieuwe van europa binnen versie 990.8310 op mijn go 1005 live

9 minuten geleden zei Hans Roomenburg:

Hoi en bevalt die ? Groeten Hans 

hi Hans,

eigenlijk zie ik nooit het verschil met voorgaande versies! het werkt en daar ben ik al heel blij mee.

Edited by jefken
aanvulling

Kaart versie 990 staan weer in beide TomTom`s

Heb ff snel gekeken, een paar veranderingen hier in het noorden des lands heb ik al ontdekt.

Ik heb de kaarten ook binnen op miin TomTom 5100 maar toen ik wilde kijen of deze goed er opstond had ik geen verbinding ,ik moest eerst mijn TomTom risete en mij opnieuw aanmelden ,nu werkt alles weer goed maar al mijn routes moet ik weer opnieuw erop zetten

Hallo alle maal weet iemand michien ook wat er nou eigenlijk nieuw is in de update 990 ? Zou handig zijn als TomTom dat er bij verteld als er een nieuwe update is .verde zijn wij zeer tevreden met de TomTom go 6200 .graag jullie reactie .groeten fam Roomenburg 

Edited by Hans Roomenburg

2 uur geleden zei Hans Roomenburg:

Hallo alle maal weet iemand michien ook wat er nou eigenlijk nieuw is in de update 990 ?  

Dat zijn alle kaartwijzigingen sinds de vorige versie van 3 maanden geleden, van heel klein tot groot (zoals de omlegging van de A9 bij Badhoevedorp). Ik weet niet of je die complete lijst van bijv. heel West Europa wel wilt zien... Het beste kun je de punten die je zelf kent even checken of die zijn bijgewerkt.

Er is al een topic geopend over de nieuwe kaart 9.90....dus deze gaat op slot.

Guest
This topic is now closed to further replies.