punne

De TT Go 6100 in de VS en Canada

10 posts in this topic

We zijn net terug van een vliegreis naar Amerika en aldaar hebben we onze Go 6100 gebruikt in onze huurauto.

En ik kan niets anders zeggen dan dat het bijzonder goed gewerkt heeft.

De rit ging vanaf Larchmont NY naar Brighton Ontario in Canada en vandaar naar Leamington ook in Canada.

Aldaar heerlijk rondgereden en alles perfect kunnen vinden.

Daarna zijn we naar Woodlawn, Buffalo NY gereden en ook dat verliep zonder problemen.

De rit van Woodlawn naar Larchmont was helemaal prachtig en leidde ons over mooie wegen en door kleine stadjes.

Kortom, het besluit om onze Go mee te nemen was de juiste!

Bedankt voor deze info.

Mijn Dochter gaat binnenkort ook naar Amerika (en huurt daar een auto), en ik heb al een GO5200 voorzien van een geheugenkaartje met daarop de juiste kaart.   Nu kan je hier niets testen, dus is het fijn om te horen dat het goed werkt !

8 uur geleden zei MMSoft:

Bedankt voor deze info.

Mijn Dochter gaat binnenkort ook naar Amerika (en huurt daar een auto), en ik heb al een GO5200 voorzien van een geheugenkaartje met daarop de juiste kaart.   Nu kan je hier niets testen, dus is het fijn om te horen dat het goed werkt !

Daarom plaatste ik ook deze ervaring.

Het huren van een navigatie aldaar kost ook weer geld.

Je kunt wel een adres invoeren volgens mij en dan zien of deze ook echt op de kaart staat..

Edited by punne
aanvulling

Op ‎3‎-‎7‎-‎2017 om 15:02 zei punne:

Je kunt wel een adres invoeren volgens mij en dan zien of deze ook echt op de kaart staat..

Dat nog even getest, en het adres werd netjes weergegeven.

(Rijd naar > Zoek het adres > Toon op kaart) 

Wat ik nog vergeten was en toch een vermelding waard is gaat over het gegeven dat de TT de snelheid in Miles/h automatisch omrekent naar Km/h.

Dat is voor de gereden snelheid alsmede ook voor de max. snelheid.

Ik had op de TT niet de instelling van Miles naar Km veranderd omdat de gesproken aanwijzingen dat blijkbaar niet oppakken.

Mijn Dochter is weer terug en ze vertelde mijn dat de TomTom GO5200 telkens vast liep als dit onderstaande adres ingesteld was.
Daarna starten deze weer op en liep weer vast, dit bleef zich herhalen.

Adres:
La Jolla Cove
1100 Coast Blvd, La Jolla, San Diego, CA 92037-3600

Bij andere adressen ging het wel goed.

Gegevens:
Applicatieversie: 17.102.0027.411(0) (23-05-2017)
Kaart: United States v990.8308 (03/2017)
Beschikbare ruimte:
6,28 GB Intern geheugen
26,09 GB Geheugenkaart

Instellingen:
Taal van Gebruikersinterface: Nederlands
Taal en eenheden:
Taal: Ned
Land: Ned
Toetsenbord: Ned
Eenheden: KM
Edited by MMSoft
Aanvulling

Een beetje laat, maar vooruit..

Heeft ze de goede volgorde gebruikt voor het intoetsen van dat adres?

Wij hadden ook een paar keer wat moeite met invoeren maar door wat te spelen en uit te proberen was elk adres te vinden.

Dan nog even een tip, we hadden een bean bag meegenomen.

Deze werd er door de douanes steeds uitgepikt zowel heen als retour en voor de vlucht retour van de VS naar NL was de koffer door de beveiliging geopend.

Edited by punne

Beste mensen, Wij hebben een GO 6100. Updates gedaan en wilden kijken of we een willekeurig adres konden vinden. Konden niet eens "buiten Europa" kijken! En nu dus:

HELP ! kan iemand ons helpen om "in standje USA" te komen en ook verder wat uitleg geven??

Wij gaan in maart 2018 naar USA en gaan daar een rondreis maken vanaf Chicago globaal naar New Orleans, Houston en dan naar Las Vegas.

Graag hulp en reactie's!

Johan/Ikal

Johan, heb je er wel een kaart voor de USA op staan? (domme vraag misschien, maar je weet maar nooit)

Er vanuit gaande dat de VS er wel op zit het volgende.

Kan me nog vaag herinneren dat het inderdaad niet kan. Je moet een route invoeren met een begin- en eindpunt (new York-Detroit b.v)

Pas in de VS werkt het.