Travelers

Op hoeveel devices kan ik TomTom GO Mobile gebruiken

12 posts in this topic

Wij gebruiken nu nog de losse apps op onze iPhone (2x) en iPad. Wij hebben TomTom Europa, Marokko, Amerika/Canada en Mexico. Dat wordt straks allemaal niet meer ondersteund. We willen op zich wel overstappen op TomTom Go Mobile maar op hoeveel devices kan ik deze app dan gebruiken, onder een en hetzelfde abonnement?

6 uur geleden zei Travelers:

Wij gebruiken nu nog de losse apps op onze iPhone (2x) en iPad. Wij hebben TomTom Europa, Marokko, Amerika/Canada en Mexico. Dat wordt straks allemaal niet meer ondersteund. We willen op zich wel overstappen op TomTom Go Mobile maar op hoeveel devices kan ik deze app dan gebruiken, onder een en hetzelfde abonnement?

Op 1 device

Je kunt eens kijken als je in itunes delen met gezin in schakelt.

Volgens mij kun je dan de app op meerdere devices gebruiken.

Edited by corne64

Ja, ook ik heb 3 verschillende toestellen op mijn account. En die staan regelmatig te gelijk aan......

Op 1-11-2017 om 16:13 zei RicoK:

@adriaantje En dan ook tegelijkertijd?

je kan de app op verschillende apparaten installeren onder hetzelfde account maar je kan het maar gelijktijdig op één apparaat gebruiken. de route verschijnt op ieder apparaat gelijktijdig;

Dus als een bijkomend apparaat een nieuwe route instelt krijgt ieder apparaat deze route, Wel hallucinant als je aan het rijden bent en plots krijg je een andere route.

Wil je het op meerdere apparaten gelijktijdig gebruiken moet je een bijkomend abonnement nemen met een bijkomend account  (logisch toch)

5 minuten geleden zei jefken:

je kan de app op verschillende apparaten installeren onder hetzelfde account maar je kan het maar gelijktijdig op één apparaat gebruiken. de route verschijnt op ieder apparaat gelijktijdig;

Dus als een bijkomend apparaat een nieuwe route instelt krijgt ieder apparaat deze route, Wel hallucinant als je aan het rijden bent en plots krijg je een andere route.

Wil je het op meerdere apparaten gelijktijdig gebruiken moet je een bijkomend abonnement nemen met een bijkomend account  (logisch toch)

@jefken Dit lijkt mij ook. Ik vond het al zo gek om te lezen ;)

@holyhead @Travelers @corne64 @adriaantje @cortrans14 @jefken

Hoe men van mening is dat de TomTom GO app op meerdere iPhones met family sharing (tegelijkertijd) gebruikt kan worden is mij een groot raadsel, want het kan gewoon niet!

Echter, met ingang van iOS14 gaat dit WEL mogelijk zijn/worden.

Zie lampard's reactie van 10 juli in: https://discussions.tomtom.com/en/discussion/1118846/family-sharing-with-go-navigation-subscription#latest

We gaan het meemaken....

In ieder geval schijnt nu wel de file info via Apple Carplay op het scherm te zien te zijn, heb ik nog niet gecontroleerd......

Edited by cortrans14

@cortrans14 Omdat het nu nog zo rustig is op de weg heb ik ook nog geen file info kunnen zien via CarPlay. Maar wat ik wel al heb kunnen zien is de afstand tot een flitser, omdat ik express een route uitzocht met flitspalen om dit te testen. En omdat op deze route ook wegwerkzaamheden aan de gang waren, werd ook de afstand tot deze werkzaamheden getoond. Very nice!