Rabian

TT 6200 Handsfree

12 posts in this topic

Wij hebben recent de TT GO 6200 Wifi aangeschaft , met deze TT zou je handsfree moeten kunnen bellen, maar na het uitspreken "Hallo TT"  en " Activeer telefoon" mag je de rest gewoon met je vingers intoetsen, dus niks handsfree.

Natuurlijk contact gehad met TT en geven dit probleem openlijk toe, zijn bezig met een software update, maar naar mijn idee had deze TT pas op de markt gebracht mogen worden als alles zou werken is mijn mening, nu voel ik me behoorlijk misleid.

De reden van mijn verhaal op dit forum is of er meer mensen zijn die dit probleem ervaren en ik zo wellicht TT onder druk kan zetten z.s.m. dit probleem op te lossen..

20171024_104643.thumb.jpg.4825c798c8590cb9e6b096adc799998a.jpg

Edited by Rabian

Ik denk niet dat TT een apparaat op de markt brengt, dat niet goed werkt.
Meestal komt men in de praktijk er pas achter dat iets niet goed werkt (bugs). 
TT zal heus wel proberen om dit zo snel mogelijk te verhelpen. 

Met een soortgelijk akkefietje uit het verleden met een traffic kabeltje weet ik ook dat dat probleem nooit is opgelost, dus ben ik het niet helemaal eens met je reactie..I

Ik heb deze TT speciaal aangeschaft als navigatie systeem en handsfree te kunnen bellen in 1, en aan die voorwaarde voldoet het product niet..

TomTom GO 6200

TomTom GO 6200

Slimmer en sneller dan ooit

• TomTom Traffic via ingebouwde SIM
  • Actieve magnetische houder
  • Updates via Wi-Fi
  • Smartphoneberichten
  • Geschikt voor Siri en Google Now™
  • Handsfree bellen
  • MyDrive Cloud-app
  • Lifetime Maps (wereld)*

Edited by Rabian

Tja, in uw geval voldoet dit systeem (nog) niet. Inderdaad adverteren ze er wel al mee, dus niet echt netjes lijkt mij.

zet er dan bij dat hij “handfree ready” is

3 uur geleden zei cortrans14:

Tja, in uw geval voldoet dit systeem (nog) niet. Inderdaad adverteren ze er wel al mee, dus niet echt netjes lijkt mij.

zet er dan bij dat hij “handfree ready” is

Hij kan handsfree bellen en dat blijkt niet te werken. Apparaat is al sinds september 2016 verkrijgbaar. Ik denk niet dat dit dan al een jaar duurt. Volgens mij weet jij als geen ander dat het soms fout gaat met software updates.

5 uur geleden zei Rabian:

Met een soortgelijk akkefietje uit het verleden met een traffic kabeltje weet ik ook dat dat probleem nooit is opgelost, dus ben ik het niet helemaal eens met je reactie..I

Ik heb deze TT speciaal aangeschaft als navigatie systeem en handsfree te kunnen bellen in 1, en aan die voorwaarde voldoet het product niet..

TomTom GO 6200

TomTom GO 6200

Slimmer en sneller dan ooit

• TomTom Traffic via ingebouwde SIM
  • Actieve magnetische houder
  • Updates via Wi-Fi
  • Smartphoneberichten
  • Geschikt voor Siri en Google Now™
  • Handsfree bellen
  • MyDrive Cloud-app
  • Lifetime Maps (wereld)*

Je hoeft het ook niet eens te zijn met mijn reactie. Als het apparaat niet goed werkt dan heb je een zogenaamde DOA en die kan je binnen 14 dagen terug brengen. Dus morgen even TomTom bellen. Als je met het TMC kabeltje de navolgende topic bedoelde. We wachten nog steeds op antwoord.

1 uur geleden zei holyhead:

Hij kan handsfree bellen en dat blijkt niet te werken. Apparaat is al sinds september 2016 verkrijgbaar. Ik denk niet dat dit dan al een jaar duurt. Volgens mij weet jij als geen ander dat het soms fout gaat met software updates.

Je hoeft het ook niet eens te zijn met mijn reactie. Als het apparaat niet goed werkt dan heb je een zogenaamde DOA en die kan je binnen 14 dagen terug brengen. Dus morgen even TomTom bellen. Als je met het TMC kabeltje de navolgende topic bedoelde. We wachten nog steeds op antwoord.

TMC verhaal is nooit opgelost, vandaar ik ook nooit een antwoord heb kunnen terug koppelen....

Dat had ik inmiddels begrepen maar ik vroeg toentertijd het volgende.

Hoop dat er iemand is met een dergelijke combinatie. Maar wat is overigens het probleem.

Had een TMC kabeltje gekocht bij TT (TMC ontvanger en oplader in 1) maar heeft nooit gewerkt , meerdere kabels omgeruild , andere type(s) , hele TT opgestuurd voor onderzoek, software update(s) etc,,.., uiteindelijk na 3 maanden hebben ze het aankoop bedrag retour gestort, daar ze het niet konden oplossen.

Vandaar mijn opmerking : Met een soortgelijk akkefietje uit het verleden met een traffic kabeltje weet ik ook dat dat probleem nooit is opgelost, dus ben ik het niet helemaal eens met je reactie..I

Edited by Rabian

Kan jij wel smartphone berichten ontvangen op je 6200 dus sms en whatsapp?