Bika

Voor de liefhebbers

19 posts in this topic

Er is een nieuwe kaart v10 beschikbaar,
ik haal hem vanavond wel binnen nu werken

ben bezig binnen te halen

Edited by jefken
correctie

Mijn 6200 loopt nu (Wifi) 6000 komt later

Nou, dan volgt over een maand de truck kaart pas (als het goed is)

17 uur geleden zei krekel32:

Staat er op en  was in een half uur klaar:biggrin:

Hallo alle maal heb de nieuwe update ook binnen maar bij mij duurt het altijd een uur of drie voor dat het er opstaat .een van jullie michien een idee hoe ik dat wat sneler kan doen ? Graag jullie reactie .groetjes Hans 

Edited by Hans Roomenburg

43 minuten geleden zei Hans Roomenburg:

Hallo alle maal heb de nieuwe update ook binnen maar bij mij duurt het altijd een uur of drie voor dat het er opstaat .een van jullie michien een idee hoe ik dat wat sneler kan doen ? Graag jullie reactie .groetjes Hans 

dat ligt ook aan je internetverbinding ik heb hier een 500 glasvezel en dus zo gepiept.

Op ‎17‎-‎11‎-‎2017 om 07:14 zei Bika:

dat ligt ook aan je internetverbinding ik heb hier een 500 glasvezel en dus zo gepiept.

En ik heb hier een 50mb internetverbinding van Telfort (maar ga wel weer terug naar Ziggo, puur en alleen voor Max)....het was ook binnen een half uur klaar. 

Alleen was er deze keer iets vreemds aan de hand met de 5200....ik heb er al een tijdje 2 kaarten opstaan...de BNL en de West EU kaart en die laatste stond geselecteerd....maar toen hij klaar was stond alleen de BNL kaart erop en verder niks, dus moest handmatig de (deel) Europakaart toevoegen......nou ja, geeft niet, is maar goed dat ik het altijd even check.:crazy: (had ik a.s. maandag geen Krefeld kunnen vinden)

Oké bika bedank voor je antwoord heb tele 2 ga morgen met ze praten of ze het snele kunnen maken .groeten Hans 

Op 18-11-2017 om 23:29 zei BramvT:

En ik heb hier een 50mb internetverbinding van Telfort (maar ga wel weer terug naar Ziggo, puur en alleen voor Max)....het was ook binnen een half uur klaar. 

Alleen was er deze keer iets vreemds aan de hand met de 5200....ik heb er al een tijdje 2 kaarten opstaan...de BNL en de West EU kaart en die laatste stond geselecteerd....maar toen hij klaar was stond alleen de BNL kaart erop en verder niks, dus moest handmatig de (deel) Europakaart toevoegen......nou ja, geeft niet, is maar goed dat ik het altijd even check.:crazy: (had ik a.s. maandag geen Krefeld kunnen vinden)

Oké bramvt: ik heb tele  2 ga morgen met ze praten of ze het sneler kunnen maken bedank voor je reactie .groeten Hans 

Op 21-11-2017 om 01:25 zei Hans Roomenburg:

Oké bramvt: ik heb tele  2 ga morgen met ze praten of ze het sneler kunnen maken bedank voor je reactie .groeten Hans 

En als Tele 2 dat doet, vraag dan gelijk of de prijs goedkoper kan:yahoo:

en vanaf vandaag wordt ook eindelijk de truckkaart V10 aangeboden via Mydrive

3 minuten geleden zei cortrans14:

zal tijd worden hoe lang heb dat geduurd, 3 weken?

Edited by Bika

inderdaad, ongeveer 3 weken later.

het is wel eens gekker geweest:cool:

22 uur geleden zei cortrans14:

En de andere gebruikers moeten nog twee maanden wachten op hun nieuwe kaart... :smile:

4 uur geleden zei Ajee:

En de andere gebruikers moeten nog twee maanden wachten op hun nieuwe kaart... :smile:

Wat bedoel je nu eigenlijk ik heb de 1000 kaart al een tijdje.

Dat was ironisch bedoeld... Elk kwartaal hoor ik dezelfde klacht dat de truck-kaart (veel) later komt dan de "gewone" versie, maar uiteindelijk komt de truck-versie ook gewoon om de drie maanden uit, dus ik zie het probleem niet zo. De truckers hebben nu hun nieuwe versie en de rest moet weer een paar maanden wachten tot februari. Boeien...

Op zich heeft u gelijk, echter is het frustrerend dat de truckers elke keer pas een maand later hun nieuwe kaart krijgen ten opzichte van de "normale" kaarten.,

Juist omdat het van wezenlijk belang kan zijn om de nieuwste kaarten te hebben, als je weet dat een wijziging al in de "normale" kaarten verwerkt is, en bij de truck kaart (nog) niet.

Beter zou zijn, dat ze allemaal te gelijk ter beschikking komen.

En ja, het zit ook tussen de oren, wand ook de truck kaart komt steeds om de 3 maanden uit......

16 uur geleden zei Ajee:

Dat was ironisch bedoeld... Elk kwartaal hoor ik dezelfde klacht dat de truck-kaart (veel) later komt dan de "gewone" versie, maar uiteindelijk komt de truck-versie ook gewoon om de drie maanden uit, dus ik zie het probleem niet zo. De truckers hebben nu hun nieuwe versie en de rest moet weer een paar maanden wachten tot februari. Boeien...

Heb het door en onderschrijf de stelling.