BramvT

Kon. Wilhelminaweg in Groenekan.

10 posts in this topic

Afgelopen vrijdagmiddag moest ik onderweg naar huis nog een ritje doen van de Koningin WilhelminaWEG 471 in Groenekan (dat ligt dicht tegen Utrecht aan)...Groenekan hoort volgens mij bij de Bilt.

Mijn Go 5200 met laatste kaart kon mooi die straat niet vinden...wel de Koningin WilhelminaLAAN....het is daar een klein industrieterreintje wat er al zeker 30 jaar ligt.

Ook Postcode 3737 BE kon hij niet vinden.

Kunnen jullie hem wel vinden op jullie Tomtom??

52 minuten geleden zei BramvT:

Afgelopen vrijdagmiddag moest ik onderweg naar huis nog een ritje doen van de Koningin WilhelminaWEG 471 in Groenekan (dat ligt dicht tegen Utrecht aan)...Groenekan hoort volgens mij bij de Bilt.

Mijn Go 5200 met laatste kaart kon mooi die straat niet vinden...wel de Koningin WilhelminaLAAN....het is daar een klein industrieterreintje wat er al zeker 30 jaar ligt.

Ook Postcode 3737 BE kon hij niet vinden.

Kunnen jullie hem wel vinden op jullie Tomtom??

Ja.

Op zowel mijn tomtom bridge als op mijn 6200 trucker.

Screenshot_20180226-104842[1].png

Edited by corne64

Ja, als ik "koningin wilhelminaweg 471 g"(roenekan) intik staat hij al bovenaan bij mijn Go 5200.

Op mijn Go 5200 de postcode 3737be ingevoerd en direct de juiste straat gevonden.

Edited by Tulpie

Vreemd....bij mijn Go 5200 kon ik hem niet vinden....de postcode verscheen meteen in het rood.

Ook geen probleem met het vinden hier. Welke kaartversie heb je geïnstalleerd, Bram? Had je wel de optie 'Zoek op hele kaart' aanstaan? En niet bijvoorbeeld al in een geselecteerde stad of 'Nabij eindbestemming' ofzo?

Op ‎4‎-‎3‎-‎2018 om 09:58 zei Loek:

Ook geen probleem met het vinden hier. Welke kaartversie heb je geïnstalleerd, Bram? Had je wel de optie 'Zoek op hele kaart' aanstaan? En niet bijvoorbeeld al in een geselecteerde stad of 'Nabij eindbestemming' ofzo?

Nee...gewoon zoals ik hem altijd heb staan, elke dag hetzelfde....plaats, straat en nummer...of postcode en nr.

En is ge-update, laatste kaart (vorige week meen ik?) en navcore, overigens had ik vandaag een bijna dode Go 5200, maar daar zal ik even een apart draadje voor openen.:wink:

(ik kwam overigens de volgende dag bij mijn koerierbedrijf...wees woedend op die ''stomme'' Tomtom...en de planner aldaar pakte zo de Kon. Wilhelminaweg en ook de postcode pakte die wel meteen....dus wat er mis was weet ik nu nog niet.:crazy:

Zet de zoekmodus eens op 'Snel zoeken' ipv op 'Stapsgewijs zoeken' je voert dan eerst de straatnaam in en maakt dan de keuze uit de voorgestelde plaatsen.

Of gebruik in deze modus het op postcode zoeken.

Op mijn 6200 ook gevonden

2 uur geleden zei Tulpie:

Zet de zoekmodus eens op 'Snel zoeken' ipv op 'Stapsgewijs zoeken' je voert dan eerst de straatnaam in en maakt dan de keuze uit de voorgestelde plaatsen.

Of gebruik in deze modus het op postcode zoeken.

Dat heb ik ook beiden gedaan...en op stad, straat en huisnummer...EN op postcode.

Overigens kwam ik afgelopen week ook weer een paar adressen tegen waar geen huisnummer van was...en dat waren panden die er al 10-tallen jaren staan.

Het is een tijd goed gegaan (want dan hoor je mij ook niet hier), maar nu in krap 2 weken tijd een paar problemen...misschien weer een nieuwe kaart die bugs heeft?

(ik zal je tip opvolgen):wink: