BramvT

Go 5200 hersendood? (is verkocht en nu een Go 520 ?)

29 posts in this topic

16 uur geleden zei cortrans14:

Dat bedoel ik maar. En dat moet hij toch minimaal 5 jaar vol houden lijkt mij......

Moet er wel bij vermelden dat hij ook altijd aan de stroom hangt.

En dat doe ik dan weer niet........  Ik laad hem regelmatig zonder stroom werken tot hij aangeeft dat de batterij leegt raakt......

18 uur geleden zei cortrans14:

En dat doe ik dan weer niet........  Ik laad hem regelmatig zonder stroom werken tot hij aangeeft dat de batterij leegt raakt......

Ik las in het boekje wat bij mijn nieuwe Go 5200 zat, dat de accu bij volle lading goed is voor (nog maar) 1 uur navigeren....dan ga ik niet het risico nemen (zeker als ik dan in een stad aan het rijden ben) om de laadstekker eruit te trekken....ik weet dat het beter is voor accu's door ze regelmatig helemaal te ontladen en weer opladen...maar dat kan je dan beter thuis doen.

Maar we weten hoe dat in werkelijkheid gaat...de Go gaat vanuit de doos meteen in de vaste houder en rijden maar:wink:.....oudere modellen van de Tomtom konden het wel 2 uur volhouden op de accu, net als mobieltjes van jaren geleden (soms wel een week of langer...nu nog hooguit 1,5 a 2 dagen).

Dan zal de 6000 trucker een andere accu hebben. Hij houdt het zeker 1,5 tot 2 uur vol tijdens het navigeren hoor...........