FraCo

Geen verkeersinfo en flitsers op mijn gloednieuwe GO5200

8 posts in this topic

Alle instellingen 3x gecheckt (en apparaat ook 2 x gereset) maar er komt geen verkeersinfo binnen. Ook flitsersinfo blijft achterwege. Weinig enthousiast over mijn nieuwe 5200. Die 1005 gaat nog niet de deur uit. Wie helpt???

Heb je je wel aangemeld op het toestel met jouw gebruikersnaam en wachtwoord voor de TomTom diensten?

2 uur geleden zei Loek:

Heb je je wel aangemeld op het toestel met jouw gebruikersnaam en wachtwoord voor de TomTom diensten?

Volgens mij hoeft dat niet meer bij een lifetime device.

Het apparaat moet wel degelijk zijn aangemeld om  de gegevens te ontvangen. Tevens is regelmatig (dagelijks) updaten aan te bevelen voor de laatste info.

Dank allen voor het meedenken. Het apparaat was aangemeld (de rest deed het allemaal). Verder was het gisteren de eerste dag/keer dat ik hem gebruikte. De 2 services deden het niet via de SIM, de telefoon en ook bij gebruik van de wifi. Conclusie van mij was  dat het ergens in het systeem zelf zou moeten zitten. Herstel fabrieksinstellingen leverde geen resultaat op. Na -tig keer resetten waarvan enkele keren t/m het zwarte scherm met de kleine lettertjes, werden de beide services opeens actief. De wonderen zijn de wereld blijkbaar toch niet uit. Nu maar hopen dat de TT5200 mij voor de rest veel plezier gaat opleveren.. 

Ik heb dit ook vaak na een update, nu ook.
Meestal is dat na een nieuwe update weer hersteld,
Maar wel balen

Na een net 3 x een update gedaan te hebben nog geen flitspalen

Edited by Bika

Bij mij deed de verkeersinfo het niet. Contactformulier ingevuld en toen hebben ze iets voor mij aangepast. Daarna deed werkte het, maar wilde de flitserupdate niet lukken. Ik zou problemen met mijn wifi/router hebben. Vandaag de TomTom naast mijn modem gelegd en toe werkte de update wel.

Roop

Eindelijk. Nadat ik vandaag in het eggie had vastgesteld dat de vi het echt niet deed telefonisch contact gezocht met TT. Wat een sof: meer dan 30 minuten in de wacht zonder resultaat. Toen boor UK-helpdesk gekozen: een verademing. Wat bleek: mijn account was ingesteld op verkeersinformatie uit Australië. Binnen een paar minuten gereset en apparaat idem. Alles nu ok.