Bika

Wat duurt het toch allemaal lang

19 posts in this topic

Maanden geleden een aantal aanpassingen hier in de buurt doorgegeven.

Nog steeds niks van te merken dus elke keer wordt je weer die richting ingestuurd

maar dat kan niet meer.

Op google maps 1 wijziging wel goed

Heeft u de wijzigingen wel door gegeven via "Map Share Reporter" ????

Daar kunt u ook precies terug zien of er met de wijzigingen al "iets" gedaan is..........

43 minuten geleden zei cortrans14:

Heeft u de wijzigingen wel door gegeven via "Map Share Reporter" ????

Daar kunt u ook precies terug zien of er met de wijzigingen al "iets" gedaan is..........

Ja dat heb ik gedaan.

Ik heb dat net nogmaals gedaan.
Een rotonde die ik later heb toegevoegd staat er wel op

Edited by Bika

En heeft u ook al gezien of de meldingen die u al gedaan heeft, al zijn goedgekeurd???

Volgens mij wordt een melding pas verwerkt als er meer dezelfde meldingen zijn. Zolang je de enige melder bent zal er niets mee gebeuren.

Dit zou e.e.a. dan verklaren. 

Ik heb ook via mapshare reporter een straat aangegeven die voor een half jaar dicht ging. Inclusief de url van de gemeente erbij. 1 dag was hij afgesloten op de TT, en daarna weer open. Na 5 pogingen opgegeven. Het dus dus net wie je melding krijgt blijkbaar.

Om welke straat gaat het precies? Als ik meldingen doorgeef via de online Map Share Reporter tool, worden die meestal geaccepteerd binnen een paar weken. Heb je ook die tool gebruikt? Zo ja, wat is de status van de melding? Geaccepteerd, of 'in behandeling' misschien?

Op 5/19/2018 om 21:23 zei Ekoedijk:

Ik heb ook via mapshare reporter een straat aangegeven die voor een half jaar dicht ging. Inclusief de url van de gemeente erbij. 1 dag was hij afgesloten op de TT, en daarna weer open. Na 5 pogingen opgegeven. Het dus dus net wie je melding krijgt blijkbaar.

Heb je het als 'tijdelijke wegafsluiting' doorgegeven? Dat werkt het beste in mijn ervaring. Vaak wordt de afsluiting dan binnen enkele minuten al door TomTom Traffic getoond.

Edited by Loek

Kruising De Hoorn met de van Foreestlaan in Alphen aan den Rijn is bv een rotonde geworden welke ik al maanden geleden heb door gegeven.

Kruising Bernhardlaan met Anna van Buren laan links af niet meer mogelijk in beide richtingen.

Over de laatste ben ik net nog geweest.

Beide zijn al correct te zien in deze kaart: https://mydrive.tomtom.com. Dus ik verwacht dat ze in de volgende kaart (v1010) op de TT apparaten ook wel verwerkt zijn.

26 minuten geleden zei Loek:

Beide zijn al correct te zien in deze kaart: https://mydrive.tomtom.com. Dus ik verwacht dat ze in de volgende kaart (v1010) op de TT apparaten ook wel verwerkt zijn.

Ok we wachten het wel even af.
Bij de Bernhardlaan ga ik nog wel linksaf als ik een route via die kruising in plan

Edited by Bika
extra aanvulling

Op 22-5-2018 om 22:12 zei Bika:

Kruising De Hoorn met de van Foreestlaan in Alphen aan den Rijn is bv een rotonde geworden welke ik al maanden geleden heb door gegeven.

Kruising Bernhardlaan met Anna van Buren laan links af niet meer mogelijk in beide richtingen.

Over de laatste ben ik net nog geweest.

Rotonde's hebben minder prioriteit, en worden pas in een volgende kaart weergegeven (of nog een kaart later). Mijn ervaring is, dat weg afsluitingen of beperkingen wel sneller aangepast worden.

Je kan op Map Share Reporter inderdaad zien, of je melding (nog) in behandeling is, of dat deze al is geaccepteerd.

Ok

Zojuist zei Bika:

Ok

De rotonde staat er op zag ik de 2 afslagen beperkingen die er veel eerder waren nog niet

ik heb al heel vaak door gegeven dat de A10 in noordelijke richting vanuit de coentunnell richting amersfoort niet veboden voor vrachtauto`s is( hij stuurt me altijd via de zuidelijke ring) wordt ook niets mee gedaan

Heb je het doorgegeven via de online Map Share Reporter tool? Zo ja, staat de status al op 'geaccepteerd'?

10 uur geleden zei leusinkj:

ik heb al heel vaak door gegeven dat de A10 in noordelijke richting vanuit de coentunnell richting amersfoort niet veboden voor vrachtauto`s is( hij stuurt me altijd via de zuidelijke ring) wordt ook niets mee gedaan

Heeft dit niet te maken, met de de doorstroom tijd, of te wel, dat het zo sneller rijd????

En is die weg echt geblokkeerd voor trucks???

zie bijlage

kruising.jpg