Milano62

Kaart v10.10 beschikbaar

22 posts in this topic

Kaartversie v10.10 is zojuist beschikbaar gekomen zag ik op het discussions.tomtom forum!

Vond het inderdaad ook al lang duren maar bij dezen.

Edited by Milano62

En ook versie V1010.8914 voor de truck is inmiddels binnen, en al gedownload op mijn trucker 6000:wink:

In France on 1 July, the speed limits for two-lane roads will drop from 90 to 80 km / h. For this reason, TomTom will release an additional Europe map release (v10.11) with updated speed limits before the end of June. 

7 uur geleden zei Hans Roomenburg:

Hallo na 2,45 uur straat de nieuwe kaart er bij ons ook weer op .gr fam Roomenburg 

Het duurt gelukkig niet bij iedereen zo lang, hier was het binnen 30 minuten gepiept

Volgens mij hangt het er ook vanaf wat voor soort kaart er bijgewerkt moet worden.  Benelux zal, denk ik, sneller gaan dan europa (om maar wat te noemen).

Edited by tomtom107

Ook binnen gehaald (Central Europe)….goed half uurtje werk (via Wifi)

7 uur geleden zei tomtom107:

Volgens mij hangt het er ook vanaf wat voor soort kaart er bijgewerkt moet worden.  Benelux zal, denk ik, sneller gaan dan europa (om maar wat te noemen).

Ja precies, als ik alleen de Europakaart of alleen de Beneluxkaart had geïnstalleerd was het waarschijnlijk nog sneller gegaan dan 30 minuten. Nu was het bij elkaar toch ruim 8,5 GB.

Na de kaartupdate naar 10.10 op mijn GO5200 ben ik mijn flitserwaarschuwingen kwijt.

Heeft iemand een idee hoe dit hersteld kan worden? Op de site van TomTom alleen voor andere modellen een oplossing.

Bij mij idem: of camera’s worden niet meer weergegeven of bijvoorbeeld de trajectcontrole klopt niet. (A2 Amsterdam- Utrecht vv). Daar begint en eindigt op de TT de trajectcontrole ergens lukraak maar niet waar deze in werkelijkheid begint of eindigt. 

Kreeg overigens gisteren een flitserupdate maar deze geeft eea nog steeds niet goed aan. 

Maar op de volgende update wachten. 

Ik had na de update dat probleem met die flitsers ook, en toen bedacht ik mij wat de vorige keren bij mij ook heeft geholpen, namelijk een reset van het apparaat (de aan-/uitknop net zo lang vasthouden tot hij eerst uitgaat en daarna bij het opstarten de TomTom-trommels te horen zijn; daarna de knop weer loslaten).

Dat werkte deze keer inderdaad ook, en de trajectcontrole wordt weer correct weergegeven.

Ik zal dat ook eens even proberen. 

Rijd daar volgende week weer dus ben benieuwd. Bedankt voor de tip!

Net een route ingesteld en bij ‘toon routevoorbeeld’ gekeken of er dan camera’s en trajectcontrole wordt weergegeven en ja alles werkt weer correct. Dus nogmaals bedankt!

Op ‎15‎-‎6‎-‎2018 om 14:17 zei a.bathoorn:

Na de kaartupdate naar 10.10 op mijn GO5200 ben ik mijn flitserwaarschuwingen kwijt.

Heeft iemand een idee hoe dit hersteld kan worden? Op de site van TomTom alleen voor andere modellen een oplossing.

Wat nog weleens wil helpen...na een grote update is.....de Tomtom geheel uitzetten (aan-uit knop vasthouden)...zodat tijdens het opnieuw starten de trommels van Tomtom klinken...en dan werkt meestal weer alles (en krijg je meteen weer een update daarna...hetzelfde protocol).

Gisteren, na de grote kaart update naar Krefeld geweest (dus ook over de A2 A'dam Utrecht) en de trajectcontrole deed het prima...bij thuiskomt ontvangt hij naast mijn woning al de WIFI en kwam er een melding Flitserupdate...dus die zittend in de auto meteen laten uitvoeren. (dan vergeet ik het niet in het weekend) :wink:

Op 13-6-2018 om 17:01 zei tomtom107:

En ook de internet snelheid thuis is van groot belang natuurlijk

Op 15-6-2018 om 14:17 zei a.bathoorn:

Al een harde reset geprobeerd?

Ik probeer mijn kaartupdate versie 10.10 op mijn GO600 uit te voeren maar krijg steeds de melding "Update mislukt"  en ik krijg de melding " Er is een probleem met deze kaart op je geheugenkaart " en "kaart beschadigd" Voor de update werkte hij perfect, en de vorige updates verliepen zonder problemen, en als ik mijn toestel inschakel dan krijg op het scherm de melding dat er geen kaart beschikbaar is, weet iemand hoe ik dat kan herstellen? Bedankt bij voorbaat.

Op 6/15/2018 om 21:07 zei Milano62:

Bij mij idem: of camera’s worden niet meer weergegeven of bijvoorbeeld de trajectcontrole klopt niet. (A2 Amsterdam- Utrecht vv). Daar begint en eindigt op de TT de trajectcontrole ergens lukraak maar niet waar deze in werkelijkheid begint of eindigt. 

Kreeg overigens gisteren een flitserupdate maar deze geeft eea nog steeds niet goed aan. 

Maar op de volgende update wachten. 

Hier hetzelfde, in plaats van één begin- en eindpunt, laat hij er wel 8 zien ofzo. 

Edited by Loek

Vanmiddag op de A12 bij Utrecht ri. Arnhem op de 80 km p/u parallelbaan was de trajectcontrole wederom niet correct. TT heeft huiswerk te doen. 

Op ‎18‎-‎6‎-‎2018 om 22:09 zei Milano62:

Vanmiddag op de A12 bij Utrecht ri. Arnhem op de 80 km p/u parallelbaan was de trajectcontrole wederom niet correct. TT heeft huiswerk te doen. 

Er is eergisteren een nieuwe flitser-update gekomen (daar zitten volgens mij ook de trajectcontroles bij ?)....ga straks weer de A2 over (A'dam Utrecht) en zal het in de gaten houden (stuk trajectcontrole)...wel merk ik de laatste week, dat ik komende vanaf de A15 vanaf Tiel de A2 op ga richting A'dam...dat de file's er niet zijn (kom dan uit Krefeld vandaan, dus Duitse provider)...ik zet de 5200 dan helemaal uit onder het rijden en start hem opnieuw op met de trommels...en na een kwartier (ja hoor) komen de files weer tevoorschijn...en die heb ik hard nodig als ik rond 17 uur bij het AMC de A9 op moet....daar is het elke dag een ramp, ondanks de uitbreiding bij BH dorp.:unsure:

Ik rij nu bijna dagelijks rond die tijd over de A-9 de zelfde kant op, alleen afgelopen donderdag een half uur file gehad omdat de aansluiting naar de A-4 afgesloten was, maar heb blijkbaar nog steeds geluk gehad dan:wink:

23 uur geleden zei cortrans14:

Ik rij nu bijna dagelijks rond die tijd over de A-9 de zelfde kant op, alleen afgelopen donderdag een half uur file gehad omdat de aansluiting naar de A-4 afgesloten was, maar heb blijkbaar nog steeds geluk gehad dan:wink:

Blijkbaar zijn de vakanties al begonnen want ook ik had gisteren zelfs geen klein stukje file....was nu rond 17.25 thuis uit Krefeld, komt ook wel voor dat ik 18.45 pas thuis ben.

Overigens : de trajectcontrole A2 deed het gisteren alle 2 richtingen prima, keurig begin en eind aangegeven.