goodje

TOMTOM GO720

7 posts in this topic

Als ik deze tomtom aan de PC hang geeft die fout melding dus kan het geheugen NIET benaderen heb hem wel aan de gang gekregen met een 8GB SD kaartje.

maar wil eigenlijk het intern geheugen wissen staan oude kaarten op en software.

met clear flast geprobeerd maar die ziet hem ook niet het SD kaartje word wel gelezen door de tomtom kan ik daar niet iets opzeten wat het intern geheugen wist?\

Mvg Jos

Wat is de foutmelding? 

Als je het intern geheugen niet in de verkenner kan benaderen,is het intern geheugen defect.

Met een een sd kaart kan je het wel aan de praat krijgen(werkend)

Laat je intern maar links liggen als het met een sd kaart wel werkt.

Fout melding is dat d USB niet benaderbaar is ook niet de SD kaart die er in zit, hij werkt nu via d SD kaart maar eigenlijk wil ik het intern geheugen gewist hebben dat die niet over kan schakelen naar intern geheugen en de oude kaart die daar op staat.

3 uur geleden zei TT GO920:

Als je het intern geheugen niet in de verkenner kan benaderen,is het intern geheugen defect.

Met een een sd kaart kan je het wel aan de praat krijgen(werkend)

Laat je intern maar links liggen als het met een sd kaart wel werkt.

Dan is dit waarschijnlijk je enige optie ben ik bang. 

Op ‎21‎-‎6‎-‎2018 om 22:07 zei goodje:

Fout melding is dat d USB niet benaderbaar is ook niet de SD kaart die er in zit, hij werkt nu via d SD kaart maar eigenlijk wil ik het intern geheugen gewist hebben dat die niet over kan schakelen naar intern geheugen en de oude kaart die daar op staat.

Kan soms ook te maken hebben met de PC zelf of het USB kabeltje....probeer eens een ander USB slot op je PC (als je die nog hebt) en een ander USB kabeltje....kan ook nog zijn dat het USB contact van je Go 720 defect is...ondanks dat hij wel het kaartje kan lezen.

Of haal het SD kaartje er eens uit en probeer het dan met een andere USB kabel....niet geschoten, altijd...:wink: