Leo1

Nieuwe kaartversie 10.11

11 posts in this topic

Zojuist werd kaartversie 10.11 aangeboden. Mogelijk dat er wat onvolkomenheden zaten in versie 10.10

Ik weet net wat er met deze kaart aan de hand is en waarom we nu al weer een nieuwe krijgen maar ben vanaf drie bezig geweest met deze update (het is nu 21.00 uur}

Dat is nog nooit gebeurt meestal binnen een uur klaar. 

Maar hij staat er weer op

Edited by krekel32

Ik kreeg zojuist een mailtje van Tomtom: Belangrijke update | Maximumsnelheid in Frankrijk.

"Vanaf 1 juli wordt de maximumsnelheid in Frankrijk verlaagd van 90 km/u naar 80 km/u voor provinciale wegen zonder middenberm.
Blijf op de hoogte en zorg ervoor dat je klaar bent voor de zomervakantie. Update kaarten nu."

Ik meen inderdaad dat ik laatst al gehoord had dat hiervoor een aparte update zou komen. Hij is inmiddels weer helemaal bijgewerkt, binnen een half uur.

Hallo allemaal ben gisteren avontuur om 21.00 uur begonnen met het downloaden ener staat nu 42 % op zijn onder jullie ook  waar het ook zo lang  Duurd . En weet iemand waarom het zo lang duurd ? Gr.hans 

Dat is inderdaad wel behoorlijk langzaam ja. Het kan aan de snelheid van je internetabonnement liggen, of aan je wifi-verbinding in huis (afstand tot de router, snelheid). Je zou je internet-/wifi-snelheid kunnen testen met Speedtest (http://www.speedtest.net/).

Geen probleem met de update 10.11

Antivirus uit.

Mydrive opgestart, kaart en flitserupdates gedownload, alles geupdate, binnen 50 minuten klaar.

Antivirus weer aan....Klaar

Als ik de antivirus (Kaspersky) aan laat staan, krijg ik ook verbroken verbindingen, en andere ellende.

Antivirus? Mijn GO 5200 update ik gewoon via de wifi, daar komt helemaal geen computer aan te pas...

Edited by Ajee

Op 30-6-2018 om 18:06 zei Hans Roomenburg:

Hallo allemaal ben gisteren avontuur om 21.00 uur begonnen met het downloaden ener staat nu 42 % op zijn onder jullie ook  waar het ook zo lang  Duurd . En weet iemand waarom het zo lang duurd ? Gr.hans 

Totaal 48 uur over gedaan 

Hier loopt deze update ook binnen is ruim 1 uur al bezig en op 7 % nu.

Gaat via Wifi dus kan ff duren.

Vanmorgen wakker en de update stond erop, gelijk weer een nieuwe mapshare update er achteraan.

Op de Trucker 6000 stond hij er met een uur op. En inderdaad daarna gelijk alweer een mapshare update er achter aan