Milano62

Nieuwe kaart v10.15 beschikbaar

8 posts in this topic

Ik krijg vanmiddag een nieuwe kaart aangeboden, v10.15 9098. Dit in mijn geval voor de West-Europa kaart als die van de VS( v10.15 9099).

Zelfs op het Engelstalige TomTom Discussions forum wordt er (nog) niets over vermeld. Nu was TT met v10.10 relatief laat in juni (los van de snel opvolgende v10.11) daar deze bij de "normale" opvolging rond half mei had uit moeten komen. Blijkbaar komt deze dan dus niet een kwartaal later, dus september, maar gewoon 3 maanden na de "traditionele" mei-update ofwel augustus.

Prima hoor.

Ben hem ook aan het downloaden om 20,30 begonnen ben benieuwd of het weer zo lang gaat duren .zoo de nieuwe kaart staat er weer op om 23,59 .een nieuw record 3 1/2 uur .

Edited by Hans Roomenburg

En ook hier is ie bezig om de Truck kaart te downloaden (mooi dat er geen maand meer tussen zit met de "normale" kaarten)

Hmm, op mijn TT GO Mobile op mijn iPhone wordt nog geen nieuwe kaart beschikbaar gesteld. Mijn kaart is nog 1011.9002.

Op de Android wel. Was in een uurtje gepiept. 

Vanmorgen zag ik dat voor TT GO Mobile op mijn iPhone ook een nieuwe kaart kan worden gedownload. Vanavond maar binnen halen.

11 uur geleden zei Mr. M:

Op de Android wel. Was in een uurtje gepiept. 

Vanavond mijn iPhone 8+ ook van de nieuwste kaart voorzien. 6,05GB binnengehaald en installatie gestart om 20:15 uur klaar om 20:31 uur. Ofwel binnen 16 minuten. Hoe kan het bij jou een uur hebben geduurd??

Klein uur. Internetsnelheid, aantal requests op de server van TT, etc. Het heeft allemaal metelkaar te maken.