Jesco

Map share reporter werkt niet?

4 posts in this topic

Zojuist wilde ik de status van een eerdere melding nakijken in Map Share Reporter. Deze melding heb ik een week of 3 geleden gemaakt. Het blijkt dat mijn melding verdwenen is. Volgens MSR heb ik geen (openstaande) meldingen gemaakt de afgelopen 6 maanden.

Erg vreemd. Als ik de melding opnieuw wil maken (m.b.t. rijrichting) krijg ik na het plaatsen van de punaise op de kaart, aangeven dat beide rijrichtingen open zijn en klikken op "Verzend" de volgende meldingen:

Melding is mislukt

Melding niet verstuurd.

Kan iemand anders bevestigen of de tool er uit ligt of doe ik iets verkeerd?

Ja, hier ook problemen. Krijg dezelfde foutmelding dat de melding is mislukt. Dit is bekend bij TT en ze werken aan oplossing lieten ze me weten.

Dat is dan sinds kort.... Ik heb afgelopen maandag nog een melding met succes verzonden.....

Hee, dat is frappant..

Ik heb vorig jaar meerdere malen via MSR doorgegeven dat de max. snelheid op de N244 tussen de A7 en De N247 bij Edam-Volendam omlaag was gebracht van 100 km/u op de rechte stukken en 70 km/u bij de verkeerslichten naar 80 km/u over het hele traject. Ook bij mij waren alle meldingen verdwenen.. en de snelheden niet aangepast.

Edited by punne