punne

E-mail adres veranderen.

6 posts in this topic

Ik heb een nieuw e-mailadres en wil dat graag invoeren in mijn Go 6100. Dat tesamen met mijn wachtwoord bij My Drive.

Maar op mijn apparaat de Go 6100 kan ik die mogelijkheid niet vinden. 

Bij inschakelen komt bij TomTom services steeds het oude adres te voorschijn.

Verkeersinfo is “geactiveerd”, flitserupdates is “geactiveerd”, netwerkstatus is “verbonden” maar My Drive is “niet aangemeld”.

En als ik dan tik op My Drive dan moet ik het wachtwoord invoeren voor mijn vorige oude email adres.

Als ik dat dan doe verschijnt de melding dat het niet klopt.

Hetzelfde gebeurt bij Map Share Reporter.

Mijn account My Drive is wel aangepast omdat daar ook de mogelijkheid van veranderen wordt aangegeven.

Kan iemand mij uit de brand helpen en aangeven wat ik moet doen?

Alvast mijn dank.

Hartelijke groet, 

Jan

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer het emailadres van MyDrive wordt aangepast moet de TomTom gerest worden naar fabrieksinstellingen.

Gegevens uit 'Mijn Plaatsen' worden dan later weer teruggezet. Eventuele gegevens in 'Mijn Routes' zijn dan weg.

Maak hiervan vooraf in MyDrive  een download naar de pc als gpx bestand, dit is dan later weer in te lezen in MyDrive en naar de TomTom te sturen.

Uiteraard verdwijnen ook de 'Recente Bestemmingen'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag met een fris hoofd uitgevoerd en met sukses!

En bij deze dus heel erg bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn dat weer een probleem opgelost is, en bedankt voor het delen van de uitslag. Wie weet kan iemand hier ook weer van leren.:good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, ik zie zo vaak ook op andere fora dat mensen met een vraag komen. Vervolgens komen daar antwoorden en tips op. En dan...dan blijft het “stil aan de overkant”. 

En dat vind ik niet zo netjes.

Vandaar ook mijn update en bedankt voor het mee denken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 uur geleden zei punne:

Tja, ik zie zo vaak ook op andere fora dat mensen met een vraag komen. Vervolgens komen daar antwoorden en tips op. En dan...dan blijft het “stil aan de overkant”. 

En dat vind ik niet zo netjes.

Vandaar ook mijn update en bedankt voor het mee denken.

Inderdaad, je hebt het keurig afgesloten. Ik had het eerder moeten schrijven want dan had je het zelf niet hoeven doen.
Nog belangrijker vind ik dat soms op fora een probleem wordt aangekaart wat wel wordt opgelost maar er niet bij wordt vermeld wat de oplossing was. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now