RicoK

Aankoop mislukt

3 posts in this topic

Hallo,

Sinds een paar jaar maak ik nu gebruik van TomTom GO voor iOS. Elk jaar vernieuw/upgrade ik mijn abonnement. Zo wil ik dit ook weer dit jaar doen, maar nu krijg ik de melding 'Aankoop mislukt - Je aankoop kan niet worden voltooid. Probeer het opnieuw. OK' te zien.

Mijn abonnement verloopt op 13-01-2019. Ik heb dus nog 6 dagen, wat de teller onderin mijn scherm ook aangeeft, maar als ik dan op Upgrade voor 1 jaar a EUR 19,99 druk krijg ik dus de melding te zien dat de aankoop is mislukt.

Wie weet wat hier misgaat? Of kan ik pas op 13 januari weer verlengen?

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opgelost!

Ik had mijn topic ook gepost op het Internationale/Engelse forum. Daar kreeg ik de reactie om eens te zien naar mijn In-App aankopen en of deze mogelijkheid aan of uit stond. Deze mogelijkheid stond uit, waarna ik deze weer even aan had gezet en toen mijn abonnement verlengd. Hierop deze mogelijkheid weer uit gezet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, fijn dat het al opgelost is, en u ook de oplossing hier meld, daar hebben anderen mogelijk ook weer iets aan......:good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now