Franskia

Kan geen adres meer invoegen na update.

7 posts in this topic

Gisteren mijn XL geüpdated en laatste kaart opgehaald. De ondersteuning is per 1 jan. 2019 afgelopen maar dit had ik nog tegoed. Na de update werkte alles weer goed, totdat ik een adres wilde invoeren waar ik naartoe wilde. Kwam iedere keer in een scherm met Monaco erop, maar kon verder niets invoeren. Zowel invoeren adres als postcode komen iedere keer in Monaco uit. Hoe kom ik hier vanaf ??

Doe eens een harde reset, en dan opnieuw opstarten........

Mogelijk dat u dan weer de vraag krijg in welk land u het adres wilt zoeken????

Heb ik ook al geprobeerd, zonder resultaat. Zie ook een melding als ik een plaatsnaam wil invullen: Geen steden gevonden. Ik denk dat er bij de update toch iets fout is gegaan. Heeft TomTom het toch voor elkaar om mij een nieuw apparaat te willen aansmeren.

Ik zou de support afdeling van Tomtom even bellen alvorens een nieuw systeem te kopen. U hebt er immers voor betaald.....

volgens mij nummer: 020-8501007

Dan krijg je te horen dat dit systeem vanaf 1 januari niet meer wordt ondersteund, m.a.w. zoek het zelf maar uit. Zij bieden een update aan en na installatie werkt je systeem bijna niet meer, maar een oplossing wordt niet meer geboden. Ben er inmiddels achter dat de resetknop ook niets doet. Na deze 20 seconden ingedrukt te hebben, is er niets veranderd. Ik kan wel nog gebruik maken van de ingevulde bestemmingen en poi's in de directe nabijheid.

Edited by Franskia
Aanvulling.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat de support afdeling dit antwoord geeft als u een update gedaan heeft die nog gewoon door Tomtom aangeboden is.

Kijk is ook deze update verleden tijd, dan begrijp ik het, maar het probleem doet zich voor binnen een officiële update, dus horen ze gewoon u te helpen.

U heeft echt gebeld????

Bij de 3e poging werd ik telefonisch wel geholpen. Bleek dat bij de update een verkeerde kaart was gedownload. Kon vervolgens de juiste kaart downloaden, na het verwijderen van de onjuiste, waarna het probleem was opgelost.