striemian

Navcore 9.702

37 posts in this topic

Voor in onze camper maak ik nog steeds gebruik van een TomTom Go 7000 met een verouderde truck kaart Europa. Wij maken vooral NIET gebruik van de auto snelwegen. Het navigeren met deze combinatie is dus nog steeds goed te doen.

Nu lees ik op internet over de WNRO ( week number rollover ) en dat na 6 april 2019 mijn GPS op mijn apparaat " raar " kan gaan doen.

Komt voor de navcore versie 9.702 ook een update om dit probleem te tackelen? 

Dat is een hele goede........ Ook ik ben benieuwd hiernaar.......

Ajee, dat klopt.

Maar voor de Go 750 krijg jij navcore versie 9.541 aangeboden, en dat is geen navcore truckversie.

Ik heb het hier over de navcore truckversie. 

Als ik mijn oude Go 7000 los laat op deze check, gebeurd er niets.

Vandaar mijn vraag over de navcore truck versie 9.702 update.

De status van je navigatiesysteem

Goed nieuws! Dit heeft geen invloed op jouw TomTom-navigatiesysteem op 6 april 2019 en er is dan ook geen actie vereist. Hartelijk dank dat je de tijd nam om je apparaat te controleren. Je kunt gewoon blijven rijden.

:clapping:

Bika,

Mag ik ervan uitgaan dat jouw bericht betrekking heeft op jouw TomTom 6200?

Als ik het serie nummer invul van mijn TT Go 5200, krijg ik die mededeling ook.

Het gaat mij dus om mijn " oudere " TomTom met nog navcore 9.702.

Inderdaad gaat om mijn 6200

Heb je de helpdesk van TomTom al gebeld?

Van de week steeds gecorrespondeerd met de helpdesk van TomTom.

Vanmorgen ( 14 maart ) werd ik zelfs gebeld door de helpdesk om hun email nog wat te verduidelijken. 

Voor mijn TomTom Go 7000 is geen ondersteuning meer. Krijg dus ook geen updates meer vwb een nieuwere navcore versie.

TomTom truck navigatie systemen met de truck navcore versie 9.702 hebben geen last van de WNRO per 6 april 2019. Dergelijke truck navigatie systemen met deze navcore versie blijven dus goed functioneren, ook na 6 april a.s.

Voor mijn TT Go 7000 is het " navigeren" helaas na 6 april over.

Op 3/14/2019 om 11:35 zei striemian:

Van de week steeds gecorrespondeerd met de helpdesk van TomTom.

Vanmorgen ( 14 maart ) werd ik zelfs gebeld door de helpdesk om hun email nog wat te verduidelijken. 

Voor mijn TomTom Go 7000 is geen ondersteuning meer. Krijg dus ook geen updates meer vwb een nieuwere navcore versie.

TomTom truck navigatie systemen met de truck navcore versie 9.702 hebben geen last van de WNRO per 6 april 2019. Dergelijke truck navigatie systemen met deze navcore versie blijven dus goed functioneren, ook na 6 april a.s.

Voor mijn TT Go 7000 is het " navigeren" helaas na 6 april over.

Je kan gewoon blijven navigeren...alleen de tijd staat op 0...je ziet wel de resterende tijd.

Klopt, mijn collega's klagen hier ook al over......

Nu maar afwachten of de tijd weer actief wordt binnenkort.........

Heeft er iemand voor mij de navcore versie 9702 truck dit om het rollover probleem te verhelpen of een kopie van je eigen navcore! :)

2 uur geleden zei Stomstom65:

Heeft er iemand voor mij de navcore versie 9702 truck dit om het rollover probleem te verhelpen of een kopie van je eigen navcore! :)

Navcore zijn gratis  via TT te downloaden

22 minuten geleden zei Bika:

Via de TomTom Home applicatie?

5 uur geleden zei Bika:

Klopt, maar niet op legale wijze.......

1 minuut geleden zei cortrans14:

Klopt, maar niet op legale wijze.......

Volgens mij is dat via TT wel legaal.

Op 16-4-2019 om 09:45 zei Stomstom65:

NC_Truck_9.702__(Go).zip

22 minuten geleden zei michiell:

Zie hier voor een oplossing. Deze werkt om mijn TT750GO live met trucknavcore 9.702

Bedankt info. De tijd staat weer bij inmiddels! 

Beste leden, bij mij gaat het mis met de satelliet ontvangt. De eerste keer prima. maar als je het dan uitzet en weer aan lijkt het wel of tt geen satelliet meer kan vinden.

Meerder forums doorgelezen, dus eerst het bestand glgps overschreven in BIN directory daarna de complete BIN directory overgezet. Ben nog niet echt tevreden met het resultaat. iemand een (ander) idee hoe dit te tackelen?

TT Go 930 9.702

Kan iemand anders even de BIN dir van een met origineel navcore bijgewerkte TT Go 930 posten?

24 minuten geleden zei DarkValley:

Beste leden, bij mij gaat het mis met de satelliet ontvangt. De eerste keer prima. maar als je het dan uitzet en weer aan lijkt het wel of tt geen satelliet meer kan vinden.

Probeer eens een harde reset.

1 uur geleden zei DarkValley:

Meerder forums doorgelezen, dus eerst het bestand glgps overschreven in BIN directory daarna de complete BIN directory overgezet. Ben nog niet echt tevreden met het resultaat. iemand een (ander) idee hoe dit te tackelen?

TT Go 930 9.702

Kan iemand anders even de BIN dir van een met origineel navcore bijgewerkte TT Go 930 posten?

Als je uit je backup navcore 9541 de bin map kopieert naar je navcore 9702 is je probleem opgelost.

1 uur geleden zei TT GO920:

Als je uit je backup navcore 9541 de bin map kopieert naar je navcore 9702 is je probleem opgelost.

Thnx. dit ga ik ff proberen.