cortrans14

Go 600 live heeft geheugen te kort (zegt hij)

5 posts in this topic

Ik heb een 2e hands GO 600 met Livetime kaart update gekocht, hij werkt echter prima. Ik heb er een 8 Gb geheugen kaartje bij in gedaan omdat het interne geheugen bijna vol was na een kaart update. Nu wil ik mijn eigen POI bestanden via MyDrive bijladen, maar geeft hij aan dat er te weinig geheugen is, en dat ik eventueel geheugen kan vrij maken. Hoe krijg ik deze POI bestanden nu geladen op het externe geheugen??? Het lijkt mij, dat hij toch automatisch verder gaat op de geheugenkaart??? Of denk ik nu te simpel?

efxub6dfwmer.jpg

Edited by cortrans14
foto toevoeging

Als de kaart niet op je SD kaartje staat heb je idd te weinig intern geheugen. Zover ik weet wordt alleen de kaart gelezen vanaf de SD kaart. Alle overige data staat op het interne geheugen.

Oke, begrijpelijk, maar hoe krijg ik de kaart nu dan op het externe geheugen gekopieerd???

Dacht dat het via MyDrive Connect moet. Heb hier geen toestel bij de hand dat via MyDrive Connect werkt kan het dus niet voor je proberen.

Ben "even" aan het hobbyen geweest:wink: En ook al was het omslachtig, is het toch gelukt.

Ik heb eerst een ander kaart gedownload, en toen weer de Europa met 3D gebouwen. Deze staat nu inderdaad op de SD kaart, en de POI bestanden zijn nu ook geladen (op het interne geheugen).

Weer een klusje geklaard........:yahoo: