pjvanhelden

Gelukkig vele fouten weer in orde

7 posts in this topic

Na 3 kaarten is de rotonde in Galecop Nieuwegein weer terug op de kaart, en nog een paar andere foutjes hier in de wijk weer hersteld.

Betreft de rotonde als je Galecop in Nieuwegein uit rijd en die aangelegd is in 2017

4383C866-CA6B-41F1-8077-DA3CF79AE6B5.png

Edited by pjvanhelden

Ook hier eindelijk na jaren een rotonde in beeld, had dat al meerdere keren gemeld.

En ook la is dit niet het juiste topic, maar alle lof voor Tomtom hoor...........

In februari zouden de Tomtom kaarten werken met Apple Carplay, en ook dat is sinds afgelopen week een feit geworden......... Beetje later maar het werkt tenminste......

(nu nog de file meldingen in de zijblalk)

Hoe kan ik dat zien dat de kaarten nu van Apple Carplay zijn.

Nieuw: Offline kaarten van TomTom GO

We hebben er even op moeten wachten, maar sinds 7 juni is het mogelijk om TomTom Go te gebruiken via CarPlay. De meeste navigatie-apps voor CarPlay zijn afhankelijk van een internetverbinding, dit is bij TomTom niet het geval. Via de Go-app is het mogelijk om de kaarten te downloaden en offline te gebruiken. Zo heb je altijd en overal de navigatie-paraat. Daarnaast voegt de recente update ook kaart-optimalisatie toe, wekelijks worden de kaarten bijgewerkt met de laatste actuele informatie.

zie ;

https://www.appletips.nl/carplay-navigatie-apps/

7 uur geleden zei Bika:

Hoe kan ik dat zien dat de kaarten nu van Apple Carplay zijn.

De kaarten zijn niet van Apple, maar Apple Carplay heeft nu toestemming verleend om de Tomtom app Go werkbaar te maken via Carplay, net zoals Waze, Google Maps enz......

Als Tomtom fan voor mij een hele verbetering.

3 minuten geleden zei cortrans14:

De kaarten zijn niet van Apple, maar Apple Carplay heeft nu toestemming verleend om de Tomtom app Go werkbaar te maken via Carplay, net zoals Waze, Google Maps enz......

Als Tomtom fan voor mij een hele verbetering.

Ok