Nevel

Tomtom Go ESSENTIAL

4 posts in this topic

Wij hebben een nieuwe Tomtom go Essential. Volgens Tomtom support kun je daarvan geen backup maken maar dat lijkt me stellig. Je moet toch een kopie kunnen maken. Met het programma op de computer mydrive wordt steeds gemeld: uw navigatie maakt automatisch contact met internet en uw navigatie is up to date.Verder kan ik er niks mee. Via het online programma Mydrive connect kan ik er wel POIs opzetten maar de Icos niet. Dit moet toch ook kunnen als je de tomtom rechtstreeks benaderen kunt. Als ik de tomtom aansluit op de computer wordt hij niet als station herkend. Iemand enig idee ???

De huidige generatie TomToms kun je niet rechtstreeks benaderen, en je ziet ze dus op je computer ook niet als station. Favorieten en POI's beheer je via je account op https://mydrive.tomtom.com/

Daar wordt alles ook bewaard en als je bijv. ooit je apparaat een fabrieksreset moet geven kun je je POI's en favorieten weer downloaden vanaf je account.

En nee, je kan inderdaad geen "eigen" icoons meet toevoegen aan een POI groep, hooguit een door tomtom geselecteerd icoontje

Beste Nevel ik weet niet waarom u 2 topics start met hetzelfde onderwerp. In uw eerder geplaatste topic had u al antwoord gekregen. 

Aanvullende vragen kunt u dan zelf in de eerder gestarte topic toevoegen.

Misschien kan een moderator de beide topics samenvoegen.