mio_sjakkie

Storing TomTom

33 posts in this topic

Gelukkig, vandaag werkt alles weer naar behoren (tot nu toe), en zijn mijn eigen POi’s ook weer terug in mijn Tommie 

Edited by cortrans14

7 uur geleden zei cortrans14:

Gelukkig, vandaag werkt alles weer naar behoren (tot nu toe), en zijn mijn eigen POi’s ook weer terug in mijn Tommie 

Ik had vandaag geen rit, maar heb hem 2x binnen even aangezet en ook hier meteen Live en files, dus laten we hopen dat dit voorbij is.:good:

1 uur geleden zei BramvT:

Ik had vandaag geen rit, maar heb hem 2x binnen even aangezet en ook hier meteen Live en files, dus laten we hopen dat dit voorbij is.:good:

Verder de hele dag geen problemen meer gehad Bram, dus gok van wel.....

Hoi...harde reset klinkt leuk....maar hoe doe ik dat bij een ingebouwde navigatie (Carminat Live).

Laatste tijd ook regelmatig kruisje op de Traffic-lijn... bij Mijn services staat dat er wél verbinding is met de dienst.

de site van |Tom Tom vind ik wat dat betreft erg ondoorgrondelijk om daar iets te vinden omtrent storingen.

Overigens ben ik wél blij met de berichten hierboven omdat ik februarit bericht kreeg dat mijn abonnement op Services zou verlopen... die toen vernieuwd.

vervolgens afgelopen maandag ook bericht dat mijn services zijn verlopen.

In TomTom zelf zijn de services geldig tot april 2023.

Algemeen gezine vind ik Tom tom redelijk onbenaderbaar als er storingen zijn...maar dat is alleen mij idee er bij.

Uw idee klopt helemaal hoor.....

Tomtom is een beetje een bedrijf dat in de loop der tijd naast zijn schoenen is gaan lopen en denkt dat ze iedereen in hun zak hebben. Helaas is het (in mijn ogen) nog wel het enige systeem met de mooiste kaarten en beste kaart updates (4x per jaar).

Nou de laatste tijd toch wel rare dingen gezien in de route hoor....dat je denkt ....dat kan makkelijker

Op 4/19/2020 om 10:58 zei cortrans14:

Uw idee klopt helemaal hoor.....

Tomtom is een beetje een bedrijf dat in de loop der tijd naast zijn schoenen is gaan lopen en denkt dat ze iedereen in hun zak hebben. Helaas is het (in mijn ogen) nog wel het enige systeem met de mooiste kaarten en beste kaart updates (4x per jaar).

Ja dat dan weer wel dat ze mooie kaarten hebben.

OSM heeft ook wel mooie kaarten maar die lopen toch wel aardig achter ...

Sinds vorige week werkt Live (in NL) weer perfect zonder storingen, dank Tomtom.....weet alleen niet hoe dat in Belgie zit, ben er nog niet geweest, iemand ?