Raven_

Route veranderd in track

4 posts in this topic

Goede middag alle,

Mis ik ergens iets of is er iets veranderd in het besturingssysteem MyDrive - RoutePlanner of Go 6200?
In april deed ik ongeveer dezelfde route Antwerpen -> Almunecar.
Nu voor de nieuwe reis gebruik ik gewoon een licht aangepaste route andere tussenstops en slaapplaats (totaal 21 tussenstops) voor deze route en stuur dit dan naar mijn TT Go 6200. Geen probleem hier!
Eenmaal op mijn Go 6200 wordt de route correct ontvangen als route, maar als ik deze opsla op de Go (in het geval van ...) wordt in de menu Mijn routes de route duidelijk weergegeven als een track met een kleine gestippelde pijl voor de naam ... hier gaat het mis!
Ik had dit probleem in april niet ..

Met vriendelijke groet,

George

Share this post


Link to post
Share on other sites

Datzelfde probleem had ik ook al ontdekt en aan TomTom gemeld.

Helaas komt er een antwoord op waar men niets mee kan, het lijkt wel of er een robot aan de andere kant zit. Steeds komt een soortgelijk antwoord als er op een oplossing wordt gereageerd.

De algemene strekking van het verhaal is dat men luistert naar de gebruikers en dit dus heeft aangepast. Een volgende keer komt de oplossing om het apparaat te resetten???

Wanneer men had geluisterd dan was er een optie gekomen bij het opslaan om te kiezen voor Route of Track.

Ik heb het opgegeven om nogmaals te reageren. 

Als work-around wijzig de route voordat ik hem op sla. Vaak moet ik dan wel de tussenpunten weer op de juiste volgorde zetten.

Wanneer ik de route dan op ga slaan wordt het wel een route.

Ik heb nergens in de wijzigingen van de software deze aanpassing kunnen terugvinden. Zal wel onder het kopje 'Verbetereingen' vallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 uur geleden zei Tulpie:

Datzelfde probleem had ik ook al ontdekt en aan TomTom gemeld.

Helaas komt er een antwoord op waar men niets mee kan, het lijkt wel of er een robot aan de andere kant zit. Steeds komt een soortgelijk antwoord als er op een oplossing wordt gereageerd.

De algemene strekking van het verhaal is dat men luistert naar de gebruikers en dit dus heeft aangepast. Een volgende keer komt de oplossing om het apparaat te resetten???

Wanneer men had geluisterd dan was er een optie gekomen bij het opslaan om te kiezen voor Route of Track.

Ik heb het opgegeven om nogmaals te reageren. 

Als work-around wijzig de route voordat ik hem op sla. Vaak moet ik dan wel de tussenpunten weer op de juiste volgorde zetten.

Wanneer ik de route dan op ga slaan wordt het wel een route.

Ik heb nergens in de wijzigingen van de software deze aanpassing kunnen terugvinden. Zal wel onder het kopje 'Verbetereingen' vallen.

 

Bedankt Tulpie voor uw hulp :good:

De tijdelijke oplossing: 

https://discussions.tomtom.com/en/discussion/1116245/route-becomes-track/p1?new=1

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ook bedankt voor de link naar een betere oplossing :good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now