Posted July 31, 2019 · Report post Nadat de laatste reis onze TT Camper het had begeven en die niet meer kon worden gerepareerd, begin juli de nieuwste TT Go Camper aangeschaft. Tot op heden werkt die niet naar behoren. Al 2x opgestuurd naar TT en nog steeds werkt het updaten van de kaarten niet. Iemand eenzelfde ervaring? En zo ja, wat eraan te doen? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2019 · Report post Wat gaat er mis tijdens het updaten van de kaarten dan? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2019 · Report post Corne64; de TomTom geeft aan dat de kaart die erop staat van juni 2018 is en bij updates: Uw TT is up-to-date. In mijn account kan ik zien dat er wel updates zijn naar een nieuwe kaart. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2019 · Report post Ik had een vergelijkbaar probleem; ik heb de huidige kaart eerst verwijderd, en daarna de juiste aangeboden gekregen. Maar.. omdat er geen kaart verwijderd kan worden (als het de enige is) heb ik eerst een andere kleine toegevoegd, toen de Europa kaart gewist, daarna de nieuwe opgehaald en vervolgens de overbodige kleine kaart weggegooid. Mogelijk helpt dit... Share this post Link to post Share on other sites