BramvT

A6 (Almere - Lelystad) deel nog steeds niet aktief.

4 posts in this topic

Ik kom niet zo vaak meer over de A6 Almere richting noorden, maar gisteren (zondag) wel even....dat nieuwe deel is toch al een tijdje geleden door de Min. van Verkeer geopend...maar nog steeds is de hoofdrijbaan (richting Lelystad) niet actief, hij wil je steeds rechts laten houden terwijl notabene boven de hoofdrijbaan op het blauwe bord Lelystad (en Leeuwarden meen ik) staat....zal mij benieuwen of dat stuk langs Almere met de nieuwe kaart wel geactiveerd is.

Klopt, dat viel mij gisteren ook al op, toen ik parallel gestuurd werd.........

(en dan verlang je gelijk weer terug naar de oude navi's waar je zelf een rijbaan kom blokkeren/opheffen.......

14 uur geleden zei cortrans14:

(en dan verlang je gelijk weer terug naar de oude navi's waar je zelf een rijbaan kom blokkeren/opheffen.......

Ja, ik ook en niet alleen dat in het menu...mis nog steeds de optie blokkering 100, 200 of 500 meter...wat is daar nu mis mee met die optie, ik gebruikte het regelmatig op de oudere Tomtoms, omdat je onderweg altijd wel onverwachte situaties tegen komt (een ongeluk bijvoorbeeld).

Tja.... Het spreekwoord zegt: "vroeger was alles beter". Nu wil ik niet zeggen dat ALLES beter was, maar er zijn toch nog genoeg zaken die dat wel waren, en veel van die zaken zaten wel in de navcore's van de oude generatie.......