FraCo

Wel geluid, geen beeld

5 posts in this topic

Als ik TT inschakel krijg ik tromgeroffel maar geen beeld. Apparaat is nieuw. Ik kan dus ook geen herstel fabrieksinstellingen doen oid want ik zie niets. Als ik ergens op scherm tik, door ik wel dat er wat gebeurt. Als ik geluk heb met tikken kom ik zelfs in stemmodus en kan ik een opdracht geven die wordt uitgevoerd. Dus "onderliggende" systemen werken. Uiteraard ben ik in conclaaf met TT. Maar wellicht dat iemand een truc kent. Het scherm is bijna zwart dus lijkt het op iets van te weinig helderheid maar dat kan ik dus niet zien en niet ophogen. Ik kan ook nergens een gesproken commando daarvoor vinden. 

Edited by FraCo
Aanvullende tekst

hallo,

Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn nieuwe tt 6200. Het probleem was dat de batterij onvoldoende opgeladen was en de aansluiting die ik gebruikte onvoldoende vermogen gaf. Na een voldoende sterke aansluiting via het stroomnet was het probleem opgelost. De output van de stroombron moet 5 V zijn.

Dank je wel voor de suggestie. Apparaat was volledig opgeladen en lag aan een bron met 5,2 v. Ook op sigarettenaansteker in de auto geprobeerd. Op beide voedingsbronnen eerder geen problemen gehad. Inmiddels retour naar TT: er was namelijk nog een 'euvel': geen GPRS. En dat voor een vervangend apparaat dat volgens TT volledig was getest op alle functionaliteiten etc. PS Dat vervangende apparaat ipv mijn 1 jaar oude TT die vanwege onherstelbare batterijprobleem naar het autokerkhof is gebracht. 

Op 26-8-2019 om 22:35 zei FraCo:

Als ik TT inschakel krijg ik tromgeroffel maar geen beeld. Apparaat is nieuw. Ik kan dus ook geen herstel fabrieksinstellingen doen oid want ik zie niets. Als ik ergens op scherm tik, door ik wel dat er wat gebeurt. Als ik geluk heb met tikken kom ik zelfs in stemmodus en kan ik een opdracht geven die wordt uitgevoerd. Dus "onderliggende" systemen werken. Uiteraard ben ik in conclaaf met TT. Maar wellicht dat iemand een truc kent. Het scherm is bijna zwart dus lijkt het op iets van te weinig helderheid maar dat kan ik dus niet zien en niet ophogen. Ik kan ook nergens een gesproken commando daarvoor vinden. 

Om welk systeem gaat het??

Dank je wel voor je “reactie”. Het apparaat is inmiddels retour naar TT (scherm kapot). Het nieuwe (?) exemplaar is nadat ook daar de nodige gebreken aan zaten, met veel chatten, bellen, hersteloperaties etc. naar het schijnt eindelijk in orde. Issue kan wat mij betreft afgesloten worden.