Binary

onze servers zijn momenteel erg druk

3 posts in this topic

Heb de afgelopen anderhalve week diverse keren geprobeerd om mijn Tomtom bij te werken met de nieuwste kaart. Nog nooit eerder problemen mee gehad, maar deze keer kwam steeds opnieuw na een minuut of vijf 'bezig met voorbereiding' de melding: Onze servers zijn momenteel erg druk. Probeer het opnieuw - (of iets van die strekking).

Vandaag maar eens op zoek gegaan met medegebruikers met hetzelfde probleem. En die waren er inderdaad, maar een oplossing vond ik niet direct, behalve iemand die aangaf dat het deïnstalleren en herinstalleren van MyDrive bij hem het probleem had opgelost.

Uiteraard was ik enigszins sceptisch, maar toch maar geprobeerd.... en het lukte!!!!

Dus hierbij mijn advies aan iedereen die ooit dit probleem tegenkomt: simpelweg verwijderen en herinstalleren van MyDrive zou best eens de oplossing kunnen zijn. Succes!

Edited by Binary

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dank voor deze gratis tip:yahoo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now