Naik

TomTom bait and switch

4 posts in this topic

De laatste tijd veel mailtjes van de firma TomTom, ze willen graag een nieuw apparaat verkopen en bieden daarbij een leuke korting op een nieuw systeem.

De laatste mail gaf de mogelijkheid om een Go Premium X met een korting van wel 40% voor de totaalprijs van €258 aan te schaffen, dan kreeg je er nog een stuk of wat extra accessoires bij ook en het was zelfs nog een stuk goedkoper dan inclusief de korting voor het 5" model.

Hoewel ik met mijn 5200 meer dan tevreden ben was dit een mooi aanbod...

Je komt op de site van TomTom waar het aanbod herhaald word, je klikt en voila, hij staat in je winkelwagen en is inclusief gratis bezorging €299....

Dat dacht ik dus niet mijnheer TomTom...

Ik trap er niet in en die 5200 blijf ik voorlopig gebruiken tot hij echt op is en mail van TomTom gaat vanaf nu direct in het spamfilter...

Ik voel me namelijk nogal belazerd...

2 uur geleden zei Naik:

Ik voel me namelijk nogal belazerd...

En waarom precies? Omdat je korting krijgt?

9 uur geleden zei Ajee:

En waarom precies? Omdat je korting krijgt?

Aanbod was 258 euro en bij betalen was het opeens 299...dus dat lijkt wel op belazeren ja.

Ik zag dat deze 40% (30+10) aanbieding 48 uur geldig was. Ik weet niet wanneer je het geprobeerd hebt, maar als dat binnen  die 48 uur was zou ik contact opnemen met de TomTom helpdesk en dit voorleggen.

Loek