ArsLP

??..MapShare..??

9 posts in this topic

Goedemorgen mensen van het goede leven, een vraagje mijnerzijds.... Krijgt hier iemand nog wel eens MapShare updates aangeboden, ik namelijk al maanden niet meer.

Met zowel de Rider 400 als met de Go 520 Wifi helemaal niets meer, alleen voor de flitspalen worden met grote regelmaat updates aangeboden.

Alvast bedankt.. :biggrin:

Het is inderdaad geen overdaad van update's maar zo af en toe komt er wel iets binnen, alleen inderdaad minder dan voorheen.........

Hier ook al een tijdje geen mapshareupdates wel flitsers  TT 6200

heren bedankt voor jullie reactie, ik was al bang dat ik de enige was

hier idem dito

Nu jullie het zeggen, ik heb al weken geen Map updates meer gehad...wel bijna elke dag flitser updates en die achterlijke laadpalen (zucht)...die ik telkens uitklik, maar blijkbaar denken ze bij Tomtom, hij moet en zal van die diesel af en elektrisch gaan rijden.:crazy:

Wellicht heeft e.e.a. ook te maken met mijn Live SIM kaart, dat ze wijzingen in straten/wegen (afsluitingen e.d.) op die manier doorgeven....maar de Tomtom's zonder Live hebben daar natuurlijk niks aan.

Ik heb ook live service middels ingebouwde sim, en ik heb deze week ook weer een update van MapShare mogen ontvangen hoor Bram

1 uur geleden zei cortrans14:

Ik heb ook live service middels ingebouwde sim, en ik heb deze week ook weer een update van MapShare mogen ontvangen hoor Bram

IK sluit hem net aan en jawel....ook Mapshare update:good: