Stomstom65

Renault Clio 2016 TomTom

8 posts in this topic

Kan mij iemand vertellen hoe ik een SD kaart van een Renault Clio Estate uit 2016, met R-Link TomTom kan updaten! Gratis ;)

Dat is helaas niet mogelijk.

Renault kan alleen maar kaarten installeren via het unieke chassis nummer in samenwerking met R-link, en op illegale wijze is dat dus onmogelijk....

De goede beveiliging van het R-link systeem heeft tevens de vervelende bijwerking dat de Tomtom kaarten zodanig bewerkt worden door Renault (om kopiëren te voorkomen) dat de kaart versies minimaal een half jaar tot een jaar achter lopen met vergelijking van de reguliere Tomtom versies

11 uur geleden zei cortrans14:

dat de kaart versies minimaal een half jaar tot een jaar achter lopen met vergelijking van de reguliere Tomtom versies

Hier zijn rotondes kruizingen en afslagen die er al 3 jaar liggen en in mijn Seat niet op de navigatie staan, op de tomtom wel

Maar het voordeel van de VAG auto's  zijn, dat daar wel "illegale" versies van te krijgen zijn......... En bij Renault niet

4 uur geleden zei cortrans14:

Maar het voordeel van de VAG auto's  zijn, dat daar wel "illegale" versies van te krijgen zijn......... En bij Renault niet

Ik kan bij de Seat gewoon een legale versie downloaden, wat echter niet kan is deze versie
op een andere SD zetten dan de originele.