Bika

Europe v1047.10168

9 posts in this topic

Deze is te downloaden

Dat is sneller dan ik dacht, wist niet dat de 3 maanden alweer voorbij waren (ook net binnen gehaald)

43 minuten geleden zei BramvT:

Dat is sneller dan ik dacht, wist niet dat de 3 maanden alweer voorbij waren (ook net binnen gehaald)

Daarom is het ook leuk dat we elkaar daar even aan herinneren, al zet ik mijn TT elke week wel even aan de update.

Die 3 maanden zijn dan ook nog niet voorbij; de voorlaatste update (1045) was eind februari/begin maart. Normale updates hebben ook een versienummer dat een veelvoud is van 5 (1035, 1040, 1045). Dit is dus een tussentijdse update en volgens TomTom gaat het hier om een bugfix: "Fixes the POI address information displayed in a different language"
https://discussions.tomtom.com/en/discussion/1122483/new-maps-v10-46-and-v10-47-available-for-download

Ook ik ben de update kaart voor de truck versie nu aan het binnen halen

En voor de truckkaart is het versie 1047.10165 geworden......

Wat ik wel mooi vind, kwam ik achter met de voorlaatste kaart...ik reed een maand geleden over de A4 bij Leiden richting Haarlem en het was (toeval) op dat moment 18,59 uur, de max snelheid was uiteraard 100 (nieuwe max snelheden) en op het moment dat de Tomtom klok op 19 uur stond, veranderde de snelheid meteen in 130...dat was bij vroegere kaarten niet zo.

@Bram, dat gebeurde met de vorige kaart(en) al heel lang op de A2 tussen Amsterdam en Utrecht. Precies om 19:00 ging daar de max. snelheid omhoog van 100 naar 130.

Bij mij op de 6200 was er ook verschil in snelheid op welk tijdstip ik er reed,