Franskia

MYDrive en Start52

1 post in this topic

Mijn Start52 met LifeTime Maps kreeg geen nieuwe kaarten aangeboden. Na contact met TT werd medegedeeld dat dit kennelijk vaker voorkwam en werd als tijdelijke oplossing aangeboden het systeem te resetten. Nadat ik dit 2 keer had gedaan was er nog steeds een oude kaart op mijn systeem.  Het volgende advies was om de aan/uit knop lang ingedrukt te houden. Nadat ik dat had gedaan werd MyDrive actief en begon te downloaden en daarna te installeren, maar ik kreeg vrij snel de melding dat het mislukt was. Vervolgens meldde de Start52 dat er geen kaart aanwezig was en ik deze moest downloaden. MyDrive geeft echter aan dat mijn systeem up to date is. De helpdesk van TT geeft nu geen reactie en ik zit met een niet bruikbaar systeem, waar geen kaart meer op staat. Ook in MyDrive kan ik nergens een kaart vinden. Hoe krijg ik het systeem weer aan de praat en kan ik mijn kaart downloaden ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now