de bruecker guido

eigen POI op tt 6200 verdwijnen

5 posts in this topic

Op mijn tt6200 plaats ik eigen poi's in een afzonderlijk bestand via mydrive. Dit werkt perfect. Ik stel evenwel vast dat deze na één of twee dagen bij verblijf in Frankrijk verdwijnen. Het lukt me niet dit probleem in Frankrijk op te lossen. Wanneer ik thuis kom (België) en de tt aanzet wordt dit poi-bestand onmiddellijk toegevoegd, maar dus niet in Frankrijk. Hoe kan ik dit probleem oplossen ?

Het zelfde probleem heb ik ook op mijn 5200. Soms zijn ze naar een paar uur al verdwenen. Het gebeurd nooit in Nederland maar altijd over de grens. Als ik via de wifi van mijn smartphone de 5200 verbinding laat maken met TomTom en daarna overnieuw opstart staan de poi's er weer op om na een of twee dagen weer te verdwijnen. Best irritant.

om heel eerlijk te zijn, heb ik dit nog nooit meegemaakt in mijn tijd dat ik nog op het buitenland reed met de trucker 6000 met eigen POI bestanden.......

Op mijn 6200 is het eenmaal geweest dat ik een eigen poi bestand kwijt was en niet in het buitenland geweest.
Met mydrive werd dit weer hersteld 

Op mijn 6250 blijven ze staan zelfs als ik niet ingelogd ben by mydrive