5548

Kaart 1055

14 posts in this topic

Ook hier ben ik bezig om de truck kaart binnen te halen.....

Loopt binnen

Ik weet, dat jullie verstokte losse PND gebruikers zijn, maar wat ben ik gelukkig dat ik hier vanaf ben ;)

Het is erg fijn om als TomTom GO gebruiker niet meer een PND aan de compouter te hoeven hangen via Drive Connect, of hoe heet(te) dat ook al weer. Natuurlijk de modernere PND kunnen ook via WiFi nieuwe kaarten binnenhalen. Echter, nog steeds krijg je een keer per kwartaal nieuw kaartmateriaal ter beschikking, terwijl als je een GO Mobile versie gebruikt, je bijna wekelijks kaartupdates krijgt.

6 uur geleden zei RicoK:

Ik weet, dat jullie verstokte losse PND gebruikers zijn, maar wat ben ik gelukkig dat ik hier vanaf ben ;)

Het is erg fijn om als TomTom GO gebruiker niet meer een PND aan de compouter te hoeven hangen via Drive Connect, of hoe heet(te) dat ook al weer. Natuurlijk de modernere PND kunnen ook via WiFi nieuwe kaarten binnenhalen. Echter, nog steeds krijg je een keer per kwartaal nieuw kaartmateriaal ter beschikking, terwijl als je een GO Mobile versie gebruikt, je bijna wekelijks kaartupdates krijgt.

Klopt Rick, maar helaas is er nog steeds geen truck versie van de Go mobile beschikbaar dus ja, dan blijf ik nog steeds aan de PND gekoppeld......

Hoi allemaal deze keer duurde het weer ruim 9 en half uur voor dat die er op stond en moest hem ook weer drie keer opnieuw op starten .zijn er onder jullie ook die er zo lang over gedaan hebben? Graag jullie reactie.groetjes Hans  ps weet een van jullie wat er weer nieuw is bij gedaan 

Edited by Hans Roomenburg

Ik probeer hem te downloaden, maar krijg "geen contact met de server".  Neem aan dat het dus gigantisch druk is met downloaden. Zal het later nog eens proberen.

Kan natuurlijk ook (weer) een probleem zijn bij TT, vorige update lukte ook al na heel veel moeite. 

Het ging hier via WIFI razendsnel...de kaart van ruim 8gb stond er in goed 20 minuten op. (Go Premium 5'')

Ik wil eens kijken of ik ook een kleinere kaart erop krijg (vroeger had je west Europa, is voor mij groot zat)...maar hoe doe je dat ook alweer via WIFI ??

8 minuten geleden zei BramvT:

Het ging hier via WIFI razendsnel...de kaart van ruim 8gb stond er in goed 20 minuten op. (Go Premium 5'')

Ik wil eens kijken of ik ook een kleinere kaart erop krijg (vroeger had je west Europa, is voor mij groot zat)...maar hoe doe je dat ook alweer via WIFI ??

Menu

Instellingen

Kaarten

kies andere kaart ( indien deze al op de TomTom staat )

Voeg kaart toe ( Nog downloaden via het aanbod van de beschikbare kaarten op jouw TomTom ).

13 minuten geleden zei Wiljol:

Menu

Instellingen

Kaarten

kies andere kaart ( indien deze al op de TomTom staat )

Voeg kaart toe ( Nog downloaden via het aanbod van de beschikbare kaarten op jouw TomTom ).

Dank je voor de tip:good:(gevonden)

Op 26-8-2020 om 19:39 zei cortrans14:

Ook hier ben ik bezig om de truck kaart binnen te halen.....

En dit is versie 1055.10405 geworden

23 uur geleden zei Hans Roomenburg:

Hoi allemaal deze keer duurde het weer ruim 9 en half uur voor dat die er op stond en moest hem ook weer drie keer opnieuw op starten .zijn er onder jullie ook die er zo lang over gedaan hebben? Graag jullie reactie.groetjes Hans  ps weet een van jullie wat er weer nieuw is bij gedaan 

Ik heb de nieuwe kaart ook gedownload en stond in 20 min zonder onderbrekingen er op.