Posted September 11, 2020 · Report post Heb afgelopen zondag een bestelling gedaan voor de flitsers update. Deze is ook betaald en hiervan heb ik per mail een bewijs gekregen. Tot op heden (5 dagen later) heb ik echter geen update ontvangen. Hoe kan dit? Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2020 · Report post Ik heb het zelfde gehad afgelopen weeg. Besteld via Peugeot Connected Service voor mijn 3008 inbouw navigatie, de actieprijs van €129,- betaald voor 3 jaar (file info, en flitsers) Gebeld, en hebben ze het uitgezocht en aangesloten (2 dagen later), netjes een bevestigingsmail gehad met de mededeling dat binnen 2 weken het bedrag van €159,- van mijn rekening afgeschreven zou worden. Maar weer gebeld, en dit is nu (hopelijk) recht getrokken........ Het wil nog wel eens fout gaan bij hun..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2020 (edited) · Report post Ik heb al betaald via iDeal, en heb ook een factuur gekregen van de bestelling met de vermelding van betaald. Dat het wel eens fout kan gaan....? Het is toch een simpel geautomatiseerd proces. Afgelopen week heb ik maar gebruik gemaakt van Flitsmeister. Kost niets maar werkt wel. Heb altijd mijn mobiel aan in de auto, heb handsfree. Kan Flitsmeister mooi zijn werk doen. Geeft niet alleen de flitsers aan maar meer dingen die van belang zijn. Edited September 12, 2020 by Octopussy Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2020 · Report post Er gaan bij mij weken voorbij dat er geen nieuwe flitserupdates zijn, dus ik zou niet meteen in paniek raken. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2020 · Report post 3 uur geleden zei Ajee: Er gaan bij mij weken voorbij dat er geen nieuwe flitserupdates zijn, dus ik zou niet meteen in paniek raken. Ik denk niet dat het om de updates gaat, als je abonnement verlopen is, is het ook gedaan met de struikrovermeldingen onderweg. Als het abonnement niet met de juiste geldigheidsdatum in de TomTom staat, zou ik er maandag even een telefoontje met TomTom in Amsterdam tegenaan gooien. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2020 · Report post @Naik: heb jij een telefoonnummer van die gasten, niet het dure 0900 nummer. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2020 · Report post Het enige nummer van Tomtom wat ik heb is: +31208501007, probeer dat eens..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2020 · Report post Laatst gebeld met 020-7575000. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2020 · Report post Ik ga morgen beide nummers proberen. Het volgende valt mij wel op in mydrive connect: er staat dat er 1 update beschikbaar is. Klik ik op de knop 'bekijk update' dan krijg ik de volgende melding: 'Je systeem is up-to-date!'. Wel vreemd. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2020 (edited) · Report post Contact opgenomen met Tom Tom. Zij kunnen alleen zeggen dat er geen telefonische helpdesk aanwezig is. Ik moet mij melden via de chat. Als ik mij wil aanmelden via de chat dat krijg ik een fout 400. Dit is geen service. Moet ik maar weer overstappen op Flitsmeister. Hier worden de struikrovers wel correct vermeld. Edited September 14, 2020 by Octopussy Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2020 · Report post Tom Tom heeft contact met mij opgenomen. Zij hebben het probleem opgelost. Iedereen bedankt voor de hulp. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2020 · Report post Kost wat tijd (en agressie) maar dan heb je ook wat Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2020 (edited) · Report post Waarom zo moeilijk? Gewoon zorgen dat het werkt. Edited September 14, 2020 by Octopussy Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2020 · Report post En dan hou je ook tevreden klanten, maar dat deert ze blijkbaar niet..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2020 · Report post Fijn dat alles in orde is gekomen Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2020 · Report post Tja, het heeft wel even geduurd. Ben vorige week naar het ZZM in Enkhuizen geweest. Dan kom ik door Zwolle. Dit is flitspaal na flitspaal. Dan moet je een goed werkend systeem hebben. Zoals ik al schreef: flitsmeister heeft voor mij gewaakt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2020 · Report post 20 uur geleden zei Octopussy: Tja, het heeft wel even geduurd. Ben vorige week naar het ZZM in Enkhuizen geweest. Dan kom ik door Zwolle. Dit is flitspaal na flitspaal. Dan moet je een goed werkend systeem hebben. Zoals ik al schreef: flitsmeister heeft voor mij gewaakt. Omdat jij zo positief bent over Flitsmeister heb ik ook de App gedownload en zij doet veel meer meldingen dan de flitsservice van Tomtom....bijvoorbeeld dat er een auto stilstaat op de snelweg zodat je weet waarom er een file staat, ik neem aan dat zij dit ook doet met ongelukken onderweg waardoor de kans veel groter is op een langdurige file. Alleen moet ik hem elke morgen wel aanzetten, mijn mobieltje zet ik snachts altijd uit...of is er ook een instelling waardoor hij automatisch opstart, die ben ik nog niet tegen gekomen in het menu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2020 · Report post Flitsmeister geeft ook een melding als er een 'geel busje' (ambulance) of brandweer achter je zit. Kun je op tijd aan de kant. Momenteel gebruik ik beide, liever dubbel dan helemaal niet. De bonnen zijn niet goedkoop. Share this post Link to post Share on other sites