Sign in to follow this  
Followers 0
BramvT

Flitsmeister + Tomtom Live file info

3 posts in this topic

Ik rijd sinds vandaag met een nieuwe Tomtom (Go Essential 6'') en heb de tip overgenomen van 1 van onze leden (Octopussy) om ook de app Flitsmeister (.nl) op mijn mobiel te zetten en ik moet zeggen : Geweldig !! :good:

Met Live file info, via de ingebouwde Sim of via internet van je mobiele telefoon (welke ik dus nu heb)...laat de Tomtom horen waar een file staat en hoeveel minuten vertraging...maar tegelijkertijd laat Flitsmeister je weten waar een voertuig stilstaat over zoveel meter en die app geeft uiteraard ook door waar de vaste en mogelijke mobiele flitsers staan, files roept ze ook om...en nog veel meer informatie.

Dus een aanrader als extra bij je Tomtom...ik kwam ook mogelijke flitslocaties tegen die je bij Tomtom niet hoort...zover ik vandaag heb ervaren, moet die app van Flitsmeister wel continue aan staan, hij wil (uiteraard) ook je locatie weten.

Er zit ook een uitgebreid menu in Flitsmeister, waar je bepaalde meldingen aan of uit kan zetten.

Ik heb met flitsmeister meegemaakt dat hij een melding ga de er een ambu aan kwam. Dit is handig, kun je op tijd plaats maken.

11 uur geleden zei Octopussy:

Ik heb met flitsmeister meegemaakt dat hij een melding ga de er een ambu aan kwam. Dit is handig, kun je op tijd plaats maken.

Ja, kwam ik ook tegen in het menu van deze App...heb ze allemaal aangezet, hoe meer info hoe beter...als het met verkeer te maken heeft.:good: