edpret

TomTom Go 610 wordt niet gezien

2 posts in this topic

Goedenavond allen, hopelijk is mijn vraag hier aan het goede adres:

Recent tweedehands gekocht: Tomtom GO 610. Prachtig apparaat, en opvallend bij ingebruikname: "laatste verbinding met MyDrive Connect: "nooit"..applicatieversie 2017..met Europe kaart v1005.8757...Toen dacht ik nog even dat de vorige eigenaar het genot van gratis updaten niet kende.

Wat ik ook probeer: de TT wordt niet gezien op welke configuratie dan ook, via welke kabel dan ook..reset, update MyDrive, stuurprogramma bijwerken of apparaatbeheer op W10: geen effect.

ik heb meerdere TT in mijn account, die probleemloos updaten, dus de methodiek en de valkuilen lijken mij bekend, toch kom ik niet verder..

Opladen via de poort gaat echter prima, ook via de pc wordt er opgeladen, maar geen updates mogelijk.

 

Herkent iemand dit probleem?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De GO 610 is al 5 jaar oud, volgens mij moet je die dus (nog) aansluiten op Tomtom Home ipv MyDrive Connect.........

zie trouwens dat het inderdaad toch al met Mydrive Connect....

Edited by cortrans14

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now