Gewoonrobert

Vastlopen TomTom profesional 620

6 posts in this topic

Hallo, sinds TomTom truck navigatie heeft gebruik ik deze naar alle tevredenheid en de huidige een TomTom profesional 620 is echt een prachtding en werkte perfect in combinatie met mijn telefoon app tot op een gegeven moment het apparaat steeds vaker vast liep. Hij is retour geweest naar TomTom onderzocht maar er is geen hardware probleem gevonden en bleef vastlopen. Samen met een vriendelijke vrouw van de helpdesk zijn we er achter gekomen waar het probleem zich voordoet. In het toestel moest ik de functie synchroniseren met mydrive uitschakelen en toen bleef de TomTom stabiel. Heel jammer dat ik deze functie nu niet meer kan gebruiken want de telefoonapp (mijn plaatsen oa) wordt nu niet meer bijgewerkt. Een tijdje terug het synchroniseren in de TomTom weer aan gezet maar helaas het toestel blijft vastlopen, het vastlopen bestaat uit continu herstarten en uitschakelen zijn er meer mensen met deze klachten of heeft iemand misschien een oplossing wat dit kan zijn? 

En als u af en toe het even aan zet, synchroniseert, en het dan weer uitschakeld????

Wat een slap antwoord van TomTom, deze fout zit duidelijk in de software en moet gewoon opgelost worden door ze, anders geld terug: Het product werkt niet naar behoren.

Stel je voor, de remmen van je auto doen het niet en de garage zegt dan gebruikt u beter de remmen maar niet meer.. 

4 uur geleden zei lexzie:

Wat een slap antwoord van TomTom, deze fout zit duidelijk in de software en moet gewoon opgelost worden door ze, anders geld terug: Het product werkt niet naar behoren.

Stel je voor, de remmen van je auto doen het niet en de garage zegt dan gebruikt u beter de remmen maar niet meer.. 

Met de 1ste zin van je reactie heb je wel een punt. 
Sorry hoor, maar die 2de zin slaat echt nergens op.

Met af en toe synchroniseren ben je er dus niet en nee dat gaat ook niet doordat het systeem direkt gaat vastlopen. Ik heb samen met de helpdesk het probleem dus gevonden maar nu kun je niet meer telefonisch contact opnemen ik had ook begrepen dat er aan gewerkt zal worden en evt een update voor zal komen maar nog steeds niet dus. Ik hoop wel dat ze snel met een oplossing komen anders gaan we na al deze jaren truck TomTom misschien toch maar eens over naar een Garmin Dezl waar ik laatst 2 week mee mocht proefdraaien.