ajnog

Wit of transparant scherm in MyDrive Connect

6 posts in this topic

Er is alleen een wit of transparant scherm te zien in MyDrive Connect voor een Windows computer.

Oplossing toegepast zoals op https://help.tomtom.com/hc/nl-nl/articles/360013960139-MyDrive-Connect-wordt-niet-weergegeven-of-start-niet-juist-op-na-de-update staat. Nu staat er versie 4.1.12.4210 op en nog steeds een wit scherm.

Iemand enig idee wat ik nog kan doen?

 

Schermafbeelding 2021-06-29 093318.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij start MyDriveConnect vanzelf op als ik mijn systeem aansluit op de computer. Werkt dat weL?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja.

Als ik mijn tomtom aansluit op de computer start Mydrive Connect op maar het scherm is zoals op de bijgevoegde foto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het zelfde probleem als Ajnog

Staat nu ook terug versie 4.1.12.4210

MyDriveConnect start blijkbaar correct op maar ik kan mij niet aanmelden.

De velden e-mail adres en wachtwoord zijn niet aanklikbaar ?

Zie bijlage.

De nieuwe discover reeks beloofd wekelijks een kaartupdate ... al meer dan 2 weken geen kaartupdates meer ontvangen.

MyDriveConnect.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now