LeendertPeter

Schermindeling TomTom Mobile

3 posts in this topic

Forum,
Na het installeren van TT op mijn autonavigatie blijkt dat naar mijn mening bij het navigeren een onevenredig groot deel van het scherm wordt ingenomen door de preview van de volgende afslag. Zie bijlage. Instellingen gecontroleerd maar geen oplossing. TomTom zelf geeft aan het doorgezet te hebben naar de technische afdeling. Geen vertrouwen in. Misschien kan ik hier een suggestie vinden. Dank voor het denken!yg2p8yi1t5k0.thumb.jpeg.168a31eebe5d885ca9fb12a16931b9db.jpeg

Het zo prominent aanduiden is inderdaad een eigenschap van de nieuwe modellen. De Discover serie heeft dit ook. En ook daar neemt het al de nodige ruimte in.

Maar dit is inderdaad wel erg fors. Helaas is dat naar ik weet niet aan te passen. Ben benieuwd wat TT Support gaat zeggen....

Update: is dit wellicht behulpzaam staat bij info over de sidebar..

Size of text and buttons Select Size of text and buttons to adjust text and button sizes. Choose small, medium, or large then tap Apply this change to confirm your changes and to restart your device. NOTE:  This feature is available only on devices with 6-in/15-cm screens and 7-in/18-cm screens. 

Edited by Hensepens