Sign in to follow this  
Followers 0
Koos

Maximum aantal favorieten?

11 posts in this topic

Gisteren wilde ik een Favoriet toevoegen op mijn Classic en tot mijn verbazing kreeg ik de mededeling dat ik eerst favorieten moest verwijderen voordat ik weer kon toevoegen. Nu heb ik nog maar enkele tientallen favorieten in mijn lijstje staan. Zeker nog geen vijftig. Weet iemand ook waar de limiet ligt?

Volgens mij is dit mede afhankelijk van de firmware. Maar t kan zijn dat ik wel de klepel heb gevonden maar de klok kwijt ben hoor.

Zou je iig willen posten welke firmware versie je draait?

Favorieten zijn inderdaad gelimiteerd, hoeveel juist weet ik niet, maar je zou ze eventueel kunnen tellen.

Maar waarom maak je niet een POI aan ? bv. Eentje die familie heet, eentje klanten, ...

Dan duurt het wel even voor je aan je limiet zit.

Favorieten is echt bedoeld om adressen die je zeer vaak bezoekt in te zetten zodat je die snel terug vindt. Het is nooit bedoeld als uitgebreide adressenlijst, daar heb je de POI's voor.

Ik heb er dus net tot 48 ingevoerd, dan een melding dat het gedaan is met het favoritisme.

Bij deze is het mysterie opgelost. Bedankt tomtomfan !

Wat is nu (in 2010) eigenlijk het maximum aantal favorieten?

Wat is nu (in 2010) eigenlijk het maximum aantal favorieten?

Ik heb nog nergens vernomen dat de limiet is veranderd. Dus (veronderstel) ik: nog steeds 48.

Nu moet ik wel zeggen dat je met zo'n aantal niet meer kunt spreken van werkelijke "favorieten".

Je kunt zulke aantallen beter onderbrengen in categorie

Edited by adriaantje