Sign in to follow this  
Followers 0
Sylvester

Nieuw lid

14 posts in this topic

Hoi,

ik weet niet of het op dit forum de gewoonte is om je als nieuweling even voor de leeuwen te werpen.

Bij deze doe ik het toch maar even uit beleefdheid.

Ik heb een ruime ervaring met diverse forums, dus het is mijn niet onbekend wat je allemaal met een forum kan, wat je er kunt vinden en hoe alles werkt.

Sinds een aantal weken ben ik reeds lid van het Mio-gebruikersgroep forum. Prima forum! Men heeft mij daar perfect geholpen en ik heb daar enorm veel informatie gevonden.

Groot was mijn verbazing toen ik al na een paar weken lidmaatschap zag dat ze gingen 'samenvoegen' met dit forum.

Niets op tegen natuurlijk, want dit forum is ook prima. Alleen staat hier minder informatie over de Mio's.

Nu hoop ik van harte dat jullie die informatie hier gaan samenvoegen zodat wij weer de draad van vroeger kunnen oppikken. Want hoe moeten we anders de bestaande threads vervolledigen, als je niets meer kan posten op het ouden forum? :(

't Zou toch zonde zijn, h

Edited by mio_Sylvester

Hoi,

ik weet niet of het op dit forum de gewoonte is om je als nieuweling even voor de leeuwen te werpen.

Welkom en veel plezier!

Enne, je hoeft je hier echt niet voor Nick van Leeuwen te werpen hoor, meestal gaat het andersom.. :D

Zeg maar zo: 'brullende leeuwen bijten niet' ^_^

even een testje :angry:

ik wilde even testen hoe ik iets kan verwijderen. Kan ik een posting verwijderen?

even een testje :angry:

ik wilde even testen hoe ik iets kan verwijderen. Kan ik een posting verwijderen?

Welkom!

Nee, je kunt wel binnen een bepaalde tijd de tekst wissen (bewerk).

Als je dan aangeeft dat het bericht verwijderd kan worden zorgen de mods. voor de rest.

Van harte welkom.

En nee, een echt voorstelplekje hebben we niet. Het is niet echt een gewoonte of een vereiste hier. Maar als je het graag wil doen dan ben je hier natuurlijk helemaal vrij in. :lol:

Zeg maar zo: 'brullende leeuwen bijten niet' ^_^

Bijtende leeuwen brullen ook niet! :yahoo:

Nieuw lid? Zou ik ook wel willen.

is dit het gewoonlijke niveau?

Nee, dat niet, maar na een dag hard werken in de tuin heeft teveel Hertog Jan zo zijn uitwerking. Sorry!

Nee, dat niet, maar na een dag hard werken in de tuin heeft teveel Hertog Jan zo zijn uitwerking. Sorry!

Hertog Jan ? Kerel, je bent in de war met Hendrik-Jan , de tuinman.

Edited by poseidon

Hertog Jan ? Kerel, je bent in de war met Hendrik-Jan , de tuinman.

Heb nog even op het etiket gekeken, maar kon het niet goed meer lezen.