All Activity

This stream auto-updates   

1. Today
  2. André, yep alles werkte nu naar behoren! kreeg onmiddellijk een flitser update VikramK heeft zijn woord gehouden en ik ben hem en U dankbaar... die niet zichtbare update na soft reset blijkt te werken, hopelijk blijft dit werken Alvast bedankt en vriendelijke groet, George
  3. @ Raven Vandaag 23/07/2019 weer een flitserupdate gekregen . Hopelijk werkt het bij u ook weer zoals het moet ? Groetjes André
  4. Het is me indertussen toch gelukt, zonder speciale update, mijn gsp up-to-date te brengen.
  5. Ik heb mijn Connect drive opnieuw geïnstalleerd en wens mijn gps up te daten maar ik moet eerst mijn navcore updaten. Hoe doe ik dat? vroeger kreeg ik automatische updates.
  6. Ik heb ook goede ervaring betreft altijd vriendelijk en correct, betreft oplossing... tja iets minder, denk dat dit komt door een comp. lijst met vaste vragen en mogelijke oplossingen zoals de FAQ op de TT website zelf... en als deze niet uptodate is.... Verder heb ik ook zeer goede ervaringen met het officieel TT forum... ik stel wel de vraag altijd hier eerst!
  7. of https://discussions.tomtom.com/en/discussion/1115662/phone-numbers-to-contact-customer-support-new#latest
  8. Misschien interessant voor anderen? en En nu afwachten....
  9. Yesterday
  10. ivm laatste post... er zouden problemen zijn bij TT sinds zaterdag avond?.... word aangewerkt?....
  11. Last week
  12. Tevens eens geprobeerd bij TT MyDrive Route planner, aanmelden lukt vlot en vlug, opvragen mijn profiel geeft error????? Ook mijn producten worden niet weergegeven.... geeft ook error Hmmm, is me ook de vorige keer ook opgevallen.... week of 2 terug...
  13. Bedankt BramVt voor al uw hulp Er is iets raars? Sinds een tijdje zie ik ook dat er onderaan op de balk van de TT regelmatige een lichtblauw veld verschijnt met de vraag om aan te melden bij MyDrive... verdwijnt na enkele seconden! Ook lijk ik problemen te hebben met "Oeps, er zijn problemen met de toegang tot TT etc...." Zie mijn eerste postje al, mijn eerste reset gaf me blijkbaar al een veel langere tijd die "Oeps" was een paar uur proberen! Ook had ik na die eerste reset geen toegang meer tot mijn kaarten die ik erbij kan zetten (wou wat testen) ik kreeg altijd een text die vermelde dat als er geen kaarten zichtbaar zijn... dat ik ze kan kopen via TT???? connectie probleem? hoewel de Wifi uitstekend is word vermeld op het toestel. Vandaag nog eens geprobeerd, lukte me weer niet! Ik dacht ach, doe eens een reset met de aan/uit en 30 seconden, werkte niet! Dus dan maar eens die andere reset en terug alles ingeven.... dat was 3 uur geleden kort na mijn postje.... tot hiertoe geraak ik niet verder dan het scherm met Oeps voor toegang tot de TT services. Dus een connectie probleem alhier of bij TT??? Dat was/lijkt allemaal OK, gisteren nog allemaal gecheckt en alles is geactiveerd... het enige wat me opviel was iets met GPRS dat op dat moment uitstond of niet actief was? Denk dat dit voor mijn iPhone is en deze was nog niet gekoppeld.... Groeten, George
  14. Wellicht dit : ga naar Menu...scroll dan helemaal naar rechts, voorbij instellingen en daar staat een vraagteken, klik die aan, kom je in HELP menu en daar staat INFO, klik daarop en dan zie je verkeersinfo : Geactiveerd en daaronder Flitserupdates : Geactiveerd (!)...en daaronder dan de rest van de info zoals : applicatieversie, bij mij is dat 19.101.0014.411 (0) (19-04-2019). Wellicht overbodig voor je....maar je weet het maar nooit
  15. Ik weet niet of er nog ergens in de instellingen van je 6200 (menu intern volgens mij gelijk aan de 5200 van mij) iets staat over flitser-update's...zal ook zo even kijken of ik wat kan vinden in mijn menu. Zou best kunnen zijn dat er na je laatste kaartupdate (zat er toen niet meteen een nieuwe Navcore bij ?) er iets is uitgevinkt per ongeluk...verder zou ik het niet weten, ik kende de oudere generatie Go's zo'n beetje uit mijn hoofd (1050, 950, 750 en zelfs de 650), maar met de nieuwe besturings instellingen, ben ik er niet meer zo'n held in.
  16. Bedankt Toytom en BramvT, Normaal zou ik deze dan ook gezien moeten hebben de 19/07.... neen dus... helaas alleen de map share @ BramvT, Live, dat lijkt allemaal goed te werken, denk dat ik met live nog nooit een probleem heb gehad... tenzij misschien in Parijs toen eerder dit jaar? Volgende week dan terug naar de helpdesk, eerst horen wat ze allemaal zeggen daar ik de TT binnen een kleine 4 weken zeker nodig ga hebben... Misschien eerst nog wat testen? Groeten,
  17. Ik kreeg gisteren (vrijdag 19 Juli) nog een flitserupdate op mijn GO 5200 en eergisteren een mapshare update van 5mb of zo...dus ik heb met mijn 5200 tot nu toe nog geen probleem gehad, behalve dan de eerder door mij genoemde storing van Live (kruisje in de Live balk, dus geen verbinding) tijdens het rijden...vooral over de A2 Utrecht en omgeving...kom ik echter in het noorden (Friesland en Afsluitdijk), blijft alles het gewoon doen, ook Zeeland en Belgie geen probleem met Live. Zou best weleens een zendmast van Vodafone rond Utrecht kunnen zijn waar het contact af en toe van weg valt (?) En op dat stuk A2 kan het best wel spoken qua files (Leidse rijn tunnel bijvoorbeeld)
  18. @ Raven De laatste flitserupdate die ik kreeg was18/07 samen met een mapshareupdate Groetjes André
  19. Ok, reset gedaan zoals word vermeld op de TT answers & questions: Tap MenuTap SettingsTap SystemTap Reset Device Done Krijgen we taal instellen: ok, Land instellen: ok, Wifi instellen: ok, Mydrive pssw: ok. Krijg ik direct een update van de map share... maar geen update flitsers Misschien was er geen update flitsers? Of komt deze automatisch binnen na de reset? Ook heb ik de Benelux kaar erbij opgezet... kwestie om te testen of er een probleem kan zijn met de Europa kaart.... @toytom, Kan U me helpen met te waarschuwen wanneer er zeker een flitser update is/was? Is maar om zeker te zijn en niet voor aap te staan bij TT helpdesk lol Alvast bedankt, George
  20. Bedankt Toytom, Ik ga dit straks ff doen, gisteren teveel aan't hoofd en ik hou er liever mijn zinnen bij. Het probleem is begonnen met tijdens die update een wifi en stroom panne te krijgen van een 5 tal seconden en dus genoeg om alles dan te onderbreken ... dat was toen in Spanje, juist de avond voor het vertrek terug naar huis. De TT starte toen terug op met de vermelding dat er geen kaart meer aanwezig was... veel gevloek lol, dus ff vlug een kaart kiezen en dat was "West Europa" S'morgens vroeg stond deze erop en verder leken er zich geen problemen te voordoen met de TT tijdens de terug reis behalve in Parijs! Eens terug hier in België gebruikte ik de TT de eerste weken niet, maar de GSM en de nu laatste 2 a 3 weken begon ik terug meer de TT te gebruiken en ik ondervond dat ik weinig of geen updates kreeg van flitsers... Vorige week was ik dan zeker! Verder doe ik dat ook na een update de TT volledig uitzetten, ik gebruik nooit de slaapstand tenzij in de wagen bij verbreking contact... Ook leg ik hem +- iedere week eens een nachtje aan de externe USB voeding voor de extra drives die ik gebruik voor de computer... Dus die problemen lijken me raar....? Ik hoop dat het vlug in orde komt want binnen een kleine 4 weken vetrek ik weer met de auto... Ik ga ff nu proberen en laat nog wel iets weten.
  21. Dat is ook de reden waarom ik deze discussie nu sluit.
  22. @Raven Is het nu al gelukt ? Misschien een tip ? Na een update schakel ik het toestel telkens volledig uit zodat het daarna een reset doet , heb nog nooit problemen gehad
  23. Site is helaas uit de lucht.
  24. Hmmm, dat stuk uit de Telegraaf is van vóór de publicatie van de halfjaarcijfers, dus ze hebben wat bij elkaar gefantaseerd blijkbaar. Dan kijk ik toch liever naar de officiële cijfers: https://corporate.tomtom.com/investors/financial-publications/quarterly-results/?bd310a2a_year[value]=2019 Ik wil niet al teveel off-topic gaan, maar (in tegenstelling tot wat de Telegraaf roept) stijgen zowel de omzet over het 2e kwartaal als de omzet over het 1e halfjaar 2019 in vergelijking met dezelfde perioden van 2018. De rest van de cijfers zien er ook allemaal keurig uit, als ik er even snel doorheen scan. M.i. gaat het dus juist prima met TomTom...
  25. Ondertussen de raad gekregen om eerst een reset te doen, terug instellen van wifi en pssw Mydrive en afwachten..... Dus straks ff doen...
  26. U vraagt, ik draai Gisteren stond er nog een stuk in de Telegraaf dat de omzet weer terug gelopen was: https://www.telegraaf.nl/financieel/352919209/omzet-tom-tom-zakt-terug
  27. Het lijkt me dat dit een illegale actie is, aangezien een legale kaart nooit geactiveerd hoeft te worden. Een illegale actie wordt op dit Forum niet ondersteund. Zie de Forumregels.
  28. Ik heb er nu weer de oude kaart terug gezet de europa west 995.5807. Fast activa gedaan. En helaas, nu pakt hij de gps ook weer niet, eerst wel
  1. Load more activity