All Activity

This stream auto-updates   

1. Last week
  2. Tja, niet iedereen is even daadkrachtig.
  3. Waar ging het fout bij UPS of TomTom dat weten we niet dus van wie wil je excuses hebben ? Persoonlijk zou ik het toestel hebben terug gestuurd (nooit meer een TomTom)
  4. Tja,.... Het zijn daar net mensen
  5. Ik heb de Tom Tom camper besteld met 25% korting. Naam en adres opgegeven en kreeg toen bericht van UPS dat het pakketje werd verzonden naar: een verkeerd adres. Na een aantal telefoontjes (2.5 uur) geen verandering in afleveradres. Toen heb ik het zelf met UPS geregeld dat het naar een afleveradres werd gestuurd. Opgehaald en klaar. Toch niet helemaal. Een paar dagen later bericht dat ik had verzocht om het apparaat weer op te laten halen. ????? Ik wist van niks. Conclusie? Administratie bij tom tom één grote puinhoop. Excuus? Neeeee.
  6. Ben "even" aan het hobbyen geweest En ook al was het omslachtig, is het toch gelukt. Ik heb eerst een ander kaart gedownload, en toen weer de Europa met 3D gebouwen. Deze staat nu inderdaad op de SD kaart, en de POI bestanden zijn nu ook geladen (op het interne geheugen). Weer een klusje geklaard........
  7. Dacht dat het via MyDrive Connect moet. Heb hier geen toestel bij de hand dat via MyDrive Connect werkt kan het dus niet voor je proberen.
  8. Oke, begrijpelijk, maar hoe krijg ik de kaart nu dan op het externe geheugen gekopieerd???
  9. Als de kaart niet op je SD kaartje staat heb je idd te weinig intern geheugen. Zover ik weet wordt alleen de kaart gelezen vanaf de SD kaart. Alle overige data staat op het interne geheugen.
  10. Ik heb een 2e hands GO 600 met Livetime kaart update gekocht, hij werkt echter prima. Ik heb er een 8 Gb geheugen kaartje bij in gedaan omdat het interne geheugen bijna vol was na een kaart update. Nu wil ik mijn eigen POI bestanden via MyDrive bijladen, maar geeft hij aan dat er te weinig geheugen is, en dat ik eventueel geheugen kan vrij maken. Hoe krijg ik deze POI bestanden nu geladen op het externe geheugen??? Het lijkt mij, dat hij toch automatisch verder gaat op de geheugenkaart??? Of denk ik nu te simpel?
  11. haha, en als je dat door hebt, probeer dan niet te hard te rijden, dan veranderd de kleur ook niet Maar alle gekheid op een stokje, volgens mij kan dat niet uit gezet worden
  12. Ik denk dat je hier aan de verkeerde kant begint. Begin eerst eens met de handleiding van je vrouw te bestuderen en die dan toe te passen...
  13. Ik wil graag de werkelijk gereden snelheid, die naast de toegestane maximum snelheid wordt weergegeven, uit zetten zodat die niet wordt weergegeven. Ik wordt soms helemaal zenuwachtig van het veranderen van kleur zodat mijn echtgenote gelijk kan zien als de toegestane snelheid iets wordt overschreden, zij zegt daar dan meteen wat van. In de handleiding kan ik hier niets over vinden.
  14. Earlier
  15. Zie bijlage
  16. NC_Truck_9.702__(Go).zip
  17. Zie bijgaand bijlage: Truck navcore 9702

18. Volgens mij is dat via TT wel legaal.
  19. Klopt, maar niet op legale wijze.......
  20. Via de TomTom Home applicatie?
  21. Navcore zijn gratis via TT te downloaden
  22. Heeft er iemand voor mij de navcore versie 9702 truck dit om het rollover probleem te verhelpen of een kopie van je eigen navcore! :)
  23. Op een 750 werkt het en ook zonder de update was de 750 blijven werken. De update werkt niet voor de one XL.
  24. Ik mag op dit forum de oplossing niet verder benoemen, omdat het mogelijk illegaal is, maar de oplossing voor het probleem is er................. En het werkt op mijn Go 750
  25. Ja....maar het zijn wel taaie dingen hoor, zie wel vaker onderweg nog een oude One of XL op het raam zitten, meestal is de auto zelf dan nog ouder...voor mensen die zo'n ding maar 2x per jaar gebruiken ? Met uiteraard meestal een rotte accu, maar lader erop en ze doen het gewoon.
  26. Voor de one XL heeft TomTom geen fix gemaakt tenslotte is het model van 2007.
  27. Bij de 3e poging werd ik telefonisch wel geholpen. Bleek dat bij de update een verkeerde kaart was gedownload. Kon vervolgens de juiste kaart downloaden, na het verwijderen van de onjuiste, waarna het probleem was opgelost.
  1. Load more activity